Atlantic Grupa je potpisivanjem predugovora u Industrijskom parku Nova Gradiška započela ulaganje u novu tvornicu za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane. Riječ je o projektu ukupne vrijednosti od 120 milijuna kuna koji će u prvoj godini proizvodnje otvoriti 50, a uz planirani rast poslovanja u konačnici 160 novih radnih mjesta. Nakon potrebnih priprema, početak gradnje tvornice planira se u travnju iduće godine, a prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015.
- S velikim zadovoljstvom ulazimo u ovaj projekt, prije svega zbog toga što stvaramo novu vrijednost na najizravniji način – izgradnjom, proizvodnjom, zapošljavanjem, a u konačnici izvozom vlastitih proizvoda. Novi proizvodni pogoni projektirani su u skladu s najvišim standardima prehrambene proizvodnje i predstavljaju ulaganje u daljnji razvoj našeg segmenta sportske prehrane - rekao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe. On je dodao kako je njegova Grupa u Novoj Gradiški naišla na iznimno razumijevanje i susretljivost predstavnika lokalne zajednice, izrazivši zadovoljstvo što je u prilici kroz razvoj vlastitog poslovanja pridonijeti razvoju ove poslovne zone. Gradonačelnik Nove Gradiške Željko Bigović izrazio je zadovoljstvo što je Atlantic Grupa odabrala upravo novogradiški Industrijski park kao najkvalitetniju od 93 analizirane poslovne zone.
- To je potvrda atraktivnosti našeg Industrijskog parka kao jedne od najkonkurentnijih ulagačkih destinacija u Hrvatskoj, kao i potvrda potpune opredijeljenosti Grada za stvaranje optimalnih uvjeta za privlačenje ulaganja i razvoj gospodarstva ovog kraja – rekao je Bigović. U Atlantic Grupi izrazili su uvjerenje kako će s gotovom tvornicom u punom kapacitetu te ambicioznim planovima razvoja poslovanja ostvariti poziciju vodećeg proizvođača funkcionalnih pločica u Europi. Tvornica u Novoj Gradiški predstavlja dodanu vrijednost i u drugim segmentima poslovanja kompanije, kroz mogućnost razmjene znanja i širenja asortimana u suradnji s drugim poslovnim područjima koja nose prehrambeni predznak.
>>Ulagači nas više ne zaobilaze, klima za investicije je bolja