Nakon stečaja

Biljemerkant ubuduće pod brendom NTL-a

Foto: Žarko Bašić/Pixsell
Biljemerkant ubuduće pod brendom NTL-a
17.04.2013.
u 19:00
NTL nije pravni sljednik društva Biljemerkant, niti ima pravnih osnova za to, već u istim prostorima nastavlja maloprodaju.
Pogledaj originalni članak

Preuzimanje je u tijeku i puno je još posla i dogovora s dobavljačima, kazao je kratko Martin Evačić, direktor NTL-a (Narodni trgovački lanac), nakon što je grupacija potpisala ugovore o preuzimanju robe te o najmu 210 objekata Biljemerkanta u stečaju.

Najveći slavonski lanac maloprodajnih trgovina i značajni partner NTL-a u vlasništvu osječkog poduzetnika Bože Omazića, s godišnjim prometom od otprilike 500 milijuna kuna, do kraja veljače je, naime, bezuspješno pokušavao refinancirati oko 400 milijuna kuna obveza, od čega 220 milijuna kuna potražuju banke, a oko 180 milijuna dobavljači. Radnike, 700 od 1000 njih, na kraju je preuzeo NTL, kao i dobavljače, kooperante i većinu prostora u najmu, što u ovome trenutku znatno utječe na stabilnost u regiji.

Brend Biljemerkanta gasi se i trgovine će ubuduće poslovati pod brendom NTL-a. To znači da NTL nije pravni sljednik društva Biljemerkant niti ima pravnih osnova za to, već u istim prostorima nastavlja maloprodajnu djelatnost.

Grupacija NTL, koju trenutačno čini oko 1200 prodajnih mjesta devet hrvatskih trgovačkih društva – Bakmaz, Boso, Dinova-Diona, Gavranović, Studenac... – u 2012. je ostvarila 5,2 milijarde kuna prihoda, 3% više nego godinu prije, a drži između 7 i 8% hrvatskoga tržišta.

>>Osječki Biljemerkant preuzima NTL, 400 radnika ostaje bez posla

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.