PROMOCIJA

HTZ lansira četiri nova videa u sklopu #CroatiaLongDistanceLove

HTZ lansira četiri nova videa u sklopu #CroatiaLongDistanceLove
05.05.2020.
u 13:45
Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na bliskim tržištima poput Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije.
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavlja provoditi novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove.

Promotivne aktivnosti u idućem razdoblju odvijat će se u četiri spomenuta segmenta, a prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota.

- Iznimno mi je drago da naša komunikacija pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove ostvaruje odlične rezultate, što svjedoči i veliki interes naših pratitelja na društvenim mrežama, ali i američkih, njemačkih, austrijskih i mađarskih medija koji su ga prenijeli svojim gledateljima i čitateljima. Krenuli smo s drugom fazom koncepta u sklopu kojeg posebno promoviramo određene segmente hrvatske turističke ponude po kojima smo daleko poznati, poput prirodnih ljepota, kulturne baštine, ali i gastronomije. Kroz jednominutna videa i popratne sadržaje želja nam je podsjetiti pratitelje na iznimne ljepote koje Hrvatska nudi i poručiti im da su dobrodošli u našu zemlju čim dođe vrijeme za planiranje putovanja - izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, navodi se u priopćenju.

Odličan dosadašnji doseg 

Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na bliskim tržištima poput Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije. 

Kako navode, komentari su izuzetno pozitivni, a najviše se odnose na prelijepe kadrove sunca, mora, plaža, ali i na poruku „Welcome Croatia to your home“ koja se koristi u novom komunikacijskom konceptu. Na YouTube-u video je pregledan preko 37 tisuća puta dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena preko tisuću puta.

Video su podijelile brojne županijske i lokalne turističke zajednice, agencije i hotelske kuće, ali i privatni iznajmljivači, a u dijeljenju poruka uključili su se i poznati hrvatski sportaši, inozemni blogeri i novinari te Europska komisija za putovanja koja je video podijelila na svojim stranicama, pohvalivši njegov koncept i sadržaj. 

- Spomenimo i kako u posljednjih mjesec dana raste broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia Full of life pa je primjerice samo u travnju na Instagramu ostvaren doseg od gotovo 4 milijuna ljudi, više od 9 tisuća komentara, 740 tisuća like-ova te preko 5 tisuća novih fanova - stoji u priopćenju. 
 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar DeborahZM87
DeborahZM87
23:48 05.05.2020.

w︆︅︆­­w︆︅︆­w︆︅︆­.︆︅︆­­l­­o︆︅︆v︆︅︆e︆︅︆x︆︅︆­x︅︆︆­.︆︅︆­­c︆︅︆­l︆︅︆u︅︆b

Avatar MargaretUC79
MargaretUC79
23:39 05.05.2020.

w︆­w︆­w︆­.︆­k­i︆s︆­s︆­tok︆­.︆­c︆­o︆m

IL
ilustrator
14:33 05.05.2020.

raj na zemlji