UVODNIK

Koliko menadžeri cijene i koliko su voljni slušati kreativne ideje?

09.05.2009.
u 10:15
Pogledaj originalni članak

Velik broj zaposlenika u tvrtkama ne može doći do izražaja, njihove ideje se ne slušaju, štoviše, niti se od njih traži da ih iznose, pa onda nije ni čudno da se mnogi osjećaju zapostavljeno.

Zasigurno je velik broj inovacija skriven kod zaposlenika, a što bi se otkrilo da im se samo pruži šansa za češće razgovore te da HR odjeli primjećuju i vode brigu o ljudima koji imaju skrivene potencijale. Tako bi se i olakšao put novim inovacijama, danas neophodnima na tržištu s jakom konkurencijom.

Činjenica je da direktori ne mogu sami nositi sve ideje, ali moraju biti ti koji će stvoriti mjesto kreativnosti, timskom radu i nagrađivanju ideja. Takve poruke prenijeli su i sudionici ovotjednog okruglog stola, koji dolaze iz tvrtki gdje takva praksa postoji. Ta nagrada, kao ni za što drugo, ne mora biti nužno isplaćena u novcu. Priznanje i uključivanje u timove je za zaposlenike prihvatljivije.

Zatim, ni voditelji tih timova koji stvaraju nešto inovativno ne mogu biti napamet odabrani, odnosno najbolji inovator ne mora biti dobar vođa, a poželjno je u timove uključiti i ljude iz više sektora, jer iskustva kažu da to pridonosi pojačanoj kreativnosti.

Pogledajte na vecernji.hr