Snaga hrvatske ekonomije nije u brojkama, već u inovacijama. Imamo jedinstvene proizvode i usluge te puno znanja koje možemo podijeliti u zajedničkim projektima i zajedno se natjecati na međunarodnoj razini, kazao je potpredsjednik HGK za međunarodne poslove Ivan Barbarić na otvaranju 8. hrvatsko-korejskog gospodarskog foruma, koji je u organizaciji HGK i Korea Trade Centera jučer održan online.
Veleposlanik Republike Koreje u RH Kim Dong-chan, naglasio je da je pandemija zakočila naše živote pa tako i ekonomske aktivnosti, no u J. Koreji imaju izreku da je svaka kriza zapravo prilika.
– Zato smo za ovogodišnju temu odabrali upravo pronalaženje poslovnih prilika u krizi – rekao je Dong-chan. Neke od hrvatskih proizvoda koji su predstavljeni jučer inovativne su zaštitne maske tvrtke Splendor. Suzana Perčić, voditeljica razvoja Splendor tekstila, kazala je da im je kapacitet proizvodnje do 4 milijuna maski na mjesec.
Imaju poseban troslojni filtar za zaštitu od virusa i bakterija, filtriraju 99,9% virusa, a mogu se nabaviti u svakoj ljekarni i koristiti do 48 sati. Mislav Malenica, direktor tvrtke Mindsmiths koja je razvila digitalnog asistenta Andriju zasnovanog na umjetnoj inteligenciji, otkrio je da popularni Andrija ima i virtualnu kolegicu Megi koja pomaže u liječenju kroničnih bolesnika, odnosno u nadzoru visokog tlaka koji je tihi ubojica.