N. Oberiter-Gluhak na čelu marketinga PBZ-a

Foto: import
N. Oberiter-Gluhak na čelu marketinga PBZ-a
13.02.2007.
u 19:00
Pogledaj originalni članak

Nina Oberiter-Gluhak, dugogodišnja čelnica PBZ American Expressa i PBZ Carda, imenovana na mjesto koordinatorice pri uredu uprave za odnose s klijentima, korporativne komunikacije i marketing PBZ-a i PBZ Grupe. Istodobno nastavlja voditi i upravu PBZ Carda.

Od 1970. godine radi u Atlasu koji je dvije godine nakon toga dobio franšizu za American Express kartice, a 1974. godine postaje šefica poslovnice koja je proglašena najboljom u tadašnjoj Jugoslaviji. Nakon toga vodila je odjel Atlasa za rekreacijski i zdravstveni turizam, dok 1992. godine nije postala direktorica marketinga Atlas American Expressa. Franšizu American Expressa 1998. godine preuzela je Privredna banka Zagreb koja je Ninu Oberiter-Gluhak postavila na čelo PBZ American Expressa.

U upravu svjetske udruge mobilnih operatera GSM Association imenovan je Boris Nemšić, na mandat od dvije godine. Postao je i član njihova vijeća za javnu politiku koje se bavi rješavanjem gospodarskih i društvenopolitičkih pitanja na međunarodnoj razini, a tiču se mobilnih komunikacija. Uprava udruženja ima 25 članova iz velikih globalnih mobilnih operatera. Osnovani su 1987. godine i obuhvaćaju više od 700 operatera. Nemšić je već neko vrijeme predsjednik uprave Telekom Austria Grupe i predsjednik uprave Mobilkoma Austrije.

Ivana Gažić imenovana je izvršnom direktoricom sektora investicijskog bankarstva Hypo Alpe-Adria banke. Dolazi iz Splitske banke, gdje je bila zamjenica voditelja poslovnog centra i voditeljica odjela za strukturirano financiranje. Prije toga radila je u Luri, kao voditeljica strateškog projekta financiranja s razvojnim bankama EBRD i DEG, te u Plivi kao voditeljica odjela operacija na tržištu kapitala.

Đurđica Ognjenović napustila je Arhivanalitiku, tvrtku za primijenjena istraživanja i specijalističko obrazovanje na području ekonomije i financija, kako bi pokrenula konzultantsku kuću Ognjenović i Lovegrove.

Prije dolaska u Arhivanalitiku, koju je osnovao Velimir Šonje, tri je godine radila kao konzultantica agencija Vlade Velike Britanije - DFID i KFW, kao tehnička pomoć Vladi Republike Srbije i Republike Crne Gore te središnje banke Armenije.


Dobitnici

Darko Marinac
Podravka već dugo nije imala tako dobar tjedan! Istraživanje Reputation Instituta pokazalo je da je građani smatraju najuglednijom hrvatskom tvrtkom, za što je njezinu čelniku Darku Marincu uručena i nagrada. Druga nagrada pala je u Moskvi, gdje je vegeta već drugi put osvojila Superbrand Rusija kao najprepoznatljivija marka na tržištu, a konačno su realizirali i preuzimanje dvaju brendova poljskog konkurenta, Warzywka i Perfekte. Reagiralo je i tržište kapitala, pa im je skočila i cijena dionice.

Boris Galić
Dobit Allianza prije oporezivanja povećala se impresivnih 132 posto, na 53,1 milijun kuna. Premija osiguravatelja već je dosegnula 873,5 milijuna kuna, a ove godine najavljuju premašivanje iznosa od milijardu kuna. Osiguravatelj drži treće mjesto s 10-ak posto tržišta, a ove godine ima ambiciju doći do druge pozicije, nakon što su u životnom osiguranju preuzeli primat.


Damir Polančec

Neslavno je propao pokušaj prodaje Željezare Split za jednu kunu, kao i šansa da nesuđeni partner preuzme potraživanja države. Potpredsjednik Vlade Damir Polančec priznao je kako je ukrajinski Armco Smart izbjegavao kontakt posljednjih desetak dana, nakon što su i Vlada, i radnici, i javnost povjerovali u snažnu marketinšku kampanju ukrajinskih mešetara. Slijedi novi natječaj, no jasno je da će Vlada ovaj put morati odustati od svog dijela kolača.

Pogledajte na vecernji.hr