UVODNIK

Na koji način menadžeri koriste sve omiljeniju frazu – kriza je šansa

16.05.2009.
u 10:30
Pogledaj originalni članak

Na svim dosadašnjim okruglim stolovima, među svim prisutnim menadžerima nije bilo sudionika koji nije rekao sada već i ustaljenu frazu – da je kriza šansa. Sigurno takvo što stoji, no pitanje je na koji se način ta kriza koristi i šansa ostvaruje.

Ono što se najčešće čuje jest korištenje krize na način da se menadžeri rješavaju dijela zaposlenika i ostvaruju šansu da budu troškovno bolji od konkurencije. Ili da se u ponašanju prema zaposlenicima ili poslovnim partnerima gubi moral i poštovanje, čime je kriza pokazala pravu stranu velikog broja menadžera.

Dakle, socijalna osjetljivost je slaba. A uloga HR menadžera, koja treba popularizaciju, takvim je odnosom opet otišla korak unazad. Na žalost rijetki se iz HR struke mogu pohvaliti time da su, ako je već otpuštanja bilo, s vodstvom kompanije sudjelovali u odlukama.

No od mnogih se menadžera isto tako, neovisno o tome je li bilo otpuštanja ili ne, mogu čuti i pozitivna rješenja korištenja krize kao šanse da ulažu u neke sektore i dodatnu edukaciju ljudi. Primjerice onih u prodaji, stalno važnih za svaku tvrtku, koji mogu pomoći u krizi i pobijediti konkurenciju.

Pogledajte na vecernji.hr