"Žao nam je, robu nećete dobiti", revoltirano je opisala prepisku na svom Facebook-profilu nezadovoljna korisnica internetskog shopping kluba Privon, piše Poslovni dnevnik.
Naime, nakon pet tjedana čekanja plaćene robe, iz Privona su korisnici javili da robu neće dobiti uz jedino objašnjenje da se takve stvari događaju. "To mi je prva kupnja preko interneta. I odmah prijevara", napisala je na Facebooku-profilu dodajući da ne zna kada će joj i kako vratiti novac.
No, iz Privona odgovaraju da će korisnica njihove usluge sigurno dobiti povrat novca te da je riječ o "rijetkom slučaju". "Na našim stranicama jasno ističemo da svaki kupac uvijek ima pravo na povrat. Ne bježimo od odgovornosti. Nažalost, pogreške se događaju", ističe Ivan Božulić, kreativni direktor Privona. Cijelu priču pročitajte ovdje.
PRIVON JE PRIJEVARA! Plačenu robu sam dobila tek nakon 5 mjeseci! Kvaliteta je bila užasna, pa sam je odlučila vratiti. Sad već 3 mjeseca čekam na povrat i ne dočekam, nakon bezbroj mailova sa gospođom Ančicom. Zadnji odgovor je bio, da novac vračaju u roku mjesec dana, ali to je laž! Sad ni ne odgovara više na mail! Prema izjavama njihovih kupaca na raznim forumima, prevarenih ima puno, a i prijava na inspektorat... Zanima me, zašto ta internet stranica još uvijek postoji, zašto nadležne institucije ne naprave ništa, barem da spriječe daljnje prijevare?!?