Philippe Cornu u Hrvatskoj živi i radi od 2002. godine na poziciji generalnog direktora L’Oreala ADRIA za jugoistočnu Europu. Francuz je, ali je dobro svladao naš jezik. – Smatram da je poznavanje jezika zemlje u kojoj živim prije svega odraz poštovanja prema ljudima, kako prema onima s kojima radim tako i prema svima s kojima sam u kontaktu. Osim toga, poznavanje jezika je i najbolji alat za istinsko razumijevanje kulture i mentaliteta zemlje, a s profesionalne strane alat za bolju komunikaciju u mnogim aspektima poslovanja.
Tvrtka L’Oreal obilježava 100 godina djelovanja, a iako su vremena krizna, tvrtka je u Hrvatskoj ove godine zaposlila osam novih djelatnika. – Kozmetičko tržište u regiji još se razvija i mi nismo toliko pogođeni krizom kao neke druge tvrtke, što dokazuje i broj ljudi koje smo zaposlili tijekom ovog razdoblja. Ova su vremena i iskustvo za sve nas, no uvjeren sam da ćemo zanimljivim inovacijama i dobrom uslugom naš posao razvijati i dalje. Svakom zaposleniku omogućena su međunarodna, kao i direktna usavršavanja na stvarnim poslovima – kaže Cornu i dodaje: – Pod time mislim da vrlo mladim ljudima brzo dajemo mogućnost odlučivanja i konstruktivnog doprinosa na velikim projektima, čime oni sami prihvaćaju izazove i dalje se razvijaju u smjeru u kojem žele napredovati, bilo na lokalnoj ili međunarodnoj razini. Jedna od glavnih odlika L’Oreala ADRIA je to da su gotovo svi timovi i menadžeri koji su razvili tvrtku na lokalnoj razini upravo iz ove regije, što daje glavnu prednost u razumijevanju i vođenju specifičnih izazova na hrvatskom tržištu i tržištima regije.
Tvrtka je, inače, prema istraživanju u Francuskoj svrstana u rang onih u kojima bi studenti najviše voljeli raditi. Cornu kaže da je to zato što L’Oreal ima vrlo izazovne mogućnosti za mlade ljude. – Može se reći i zahtjevne, no svakako ispunjavajuće istovremeno. Neprestano lansiramo nove inovativne proizvode pa naši zaposlenici mogu izraziti svu svoju kreativnost, kako na područjima razvoja proizvoda tako i marketinga i prodaje – kaže.
Uspoređujući svoj rad i život u Hrvatskoj s onim u Francuskoj, Cornu kaže da su ljudi vrlo slični, ponajprije u ukusima i načinu života.
– Prije svega mislim na osjećaj za lijepe stvari te uživanje u dobrim trenucima. Kompanija inače redovito održava tzv. treninge o raznolikosti. Time želimo podići svijest kod naših zaposlenika o prepoznavanju, prihvaćanju i vrednovanju razlika među ljudima, što vodi prema uspješnijim poslovnim, a i privatnim procesima – zaključuje Cornu.