Od početka 2016. godine, cijena dionica popularne britanske modne kuće Burberry, porasla je 26%. Kako navodi izvršni direktor Marco Gobetti, Burberry očekuje svijetla budućnost. Inače, ovaj manager, vrsni poznavaoc luksuzne industrije, radio je na identičnim pozicijama i za Moschino, Givenchy i Céline.
Fortrade, svim čitateljima Večernjeg, daje besplatnih 50€ za trgovanje cijenom dionica Burberry-a na svjetskoj burzi.
Besplatnih 50 EURA za trgovanje možete preuzeti ovdje.
Nova strategija Burberry-a
Idući u pravcu boljeg pozicioniranja na tržištu, kompanija je nedavno najavila program smanjenja troškova od 100 milijuna funti. U veljači, Burberry je najavio da će umjesto četiri puta godišnje, svoje ključne modne događaje organizirati dvaput godišnje. Primjenjujući princip “see now, buy now”, iliti “što vidiš sada, kupi odmah”, roba prikazana na reviji, momentalno će biti raspoloživa potrošačima, kako online tako i u buticima. Ovakav model prodaje, koji jaka konkurencija već uspješno sprovodi, ima za cilj da kapitalizira prvi, najjači utisak potrošača.
Besplatnih 50 EURA za trgovanje cijenom dionica Burberry-a možete preuzeti ovdje.
Poslovni rezultati Burberry-a
Zahvaljujući slabljenju funte u odnosu na druge valute, proizvodi ove modne kuće, koja je prvenstveno izvozno orijentirana, postali su pristupačniji potrošačima širom svijeta. Iako je kompanija imala izvjesnih poteškoća u posljednjih pet godina, ponajviše zbog smanjene potrošnje u Kini, rast prihoda je značajan, a stopa profitabilnosti dvocifrena. Čak i u ovoj godini, teškoj za industriju luksuzne robe, kompanija uspijeva održati vrlo solidnu razinu prodaje proizvoda.
Besplatnih 50 EURA za trgovanje cijenom dionica Burberry-a možete preuzeti ovdje