Zahvaljujući velikom rastu prodaje u Aziji te povećanju prodaje neodjevnog asortimana profit Burberryja iznimno je skočio. Modna grupa luksuznih proizvoda nadmašila je prognoze i zabilježila 49-postotni rast prije oporezivanja u prvoj polovici 2010. godine. Ostvarili su 206 milijuna dolara dobiti. Glavna izvršna direktorica Angela Ahrendts istaknula je za BBC da veći dio rasta dolazi s rastućih tržišta, gdje je prodaja rasla do 46 posto i na nju se odnosi 13 posto ukupnog prihoda. Posebno jako tržište kompanija ima, primjerice, u Kini.
Neodjevni modni dodaci, kao što su kožne torbe i asesoar, također bilježe rast prodaje od 26 posto. Burberry, poznat po svome bež-crveno-crnom kariranom uzorku, nedavno je usvojio novu cjenovnu strategiju prema kojoj svojim baznim proizvodima, kao što su čuveni baloner i šal od kašmira, nikad ne snižavaju cijenu.