najbolja formula

Šehanović: Vratit ćemo Opatiji bogate Europljane u zlatnoj dobi

Foto: ''
Šehanović: Vratit ćemo Opatiji bogate Europljane u zlatnoj dobi
09.11.2011.
u 20:30
Dobna struktura gostiju proizvod je izvorne namjere utemeljitelja ove destinacije. Zato ćemo budućnost temeljiti na prošlosti
Pogledaj originalni članak

Imenovanjem nove uprave opatijskih Liburnia Rivijera Hotela stavljena je točka na desetogodišnje razdoblje obilježeno privatizacijskom trakavicom i sporom države i SN Holdinga Darka Ostoje. Novi predsjednik uprave Igor Šehanović okreće novu razvojnu stranicu za LRH, koji drži polovicu smještajnih kapaciteta od Voloskog do Mošćeničke Drage, a samim tim i za cijelu opatijsku rivijeru. Počelo je dobro. Iako je novi tim nastupio tek u drugom poluvremenu, potkraj sezone, već se može pohvaliti da su financijsku efikasnost kompanije podigli čak sto posto.

Kakvi su ukupni rezultati i zašto ste se odlučili najprije reformirati prodaju i marketing?

Kao član uprave LRH za područja prodaje, nabave, operacija, investicija, restrukturiranja i razvoja imenovan sam lani u rujnu. Već potkraj te godine i početkom 2011. okupio sam vrstan tim stručnjaka koji su uz postojeće zaposlenike LRH napravili budžet, plan aktivnosti, pripremili sezonu i prve investicije za 2011. Isti su ljudi i odradili ovu sezonu tako da smatram da smo imali dominantan utjecaj na rezultate. Temeljem analize u 2010. zaključili smo da nam je prije svega potrebno temeljito restrukturiranje sektora za prodaju i marketing. Postojeća razina organizacije i ekipiranosti nije nas zadovoljavala. Osmislili smo paralelno investicije u direktnu prodaju i marketing te u novi koncept brandinga LRH. Bitne elemente investicije u sustav direktne prodaje i marketinga uspjeli smo završiti i provesti prije početka glavne sezone, a investiciju u novi koncept brandinga LRH završavamo ovih dana. Investicija u direktnu prodaju i marketing te novi koncept brandinga do sada iznosi oko tri milijuna kuna.

Cijeli intervju s Igorom Šehanovićom, novim predsjednikom uprave Liburnia Rivijera Hotela, pročitajte u sutrašnjem tiskanom izdanju Večernjeg lista.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

BG
bijesna glista
09:31 10.11.2011.

Hm Kao i obično, u tekstu ne piše najvažnija stvar. KAKO je to riješeno sa Ostojom? Znači dobio je lovu? A ovaj ostatak: mi ćemo, mi budemo, trebali bi, bilo bi dobro, ideje, ideje, e to je sada tek početak muke, ali podržavam. Najbolja izjava: financijsku efikasnost kompanije podigli smo za čak sto posto! Tako je i Milošević dobijao izbore u Srbiji, sa sto i dva posto glasova. Malo umjerenosti, uz dobrodošli optimizam.

OB
-obrisani-
17:40 10.11.2011.

obecanje ludom radovanje-hehehehehehe, on mislji da se to more narucit prek interneta hehehehehehe