Broj Vip korisnika u trećem kvartalu ove godine porastao je za 3,7 posto, odnosno na 2,7 milijuna. Unatoč izazovnom gospodarskom razdoblju i vrlo konkurentnom tržištu te uz porast stope mobilne penetracije na 140,6 posto broj postpaid korisnika povećan je za 7,2, a prepaid korisnika za 2,6 posto. Veći rast broja prepaid korisnika djelomično je ublažio smanjenje prosječnog mjesečnog prihoda po korisniku (ARPU) na 12 eura, koji ipak raste u odnosu na prva dva kvartala ove godine. No za razliku od lanjskog trećeg kvartala je manji 4,8 posto, odnosno 6,5 posto kada se radi o devetomjesečnim rezultatima. Financijske rezultate objavila je danas Telekom Austria Grupa u Beču, čiji je član i Vipnet.
- Utjecaj nameta mobilnim operaterima te izazovno okruženje u kojem se još uvijek nalazimo ostavilo je trag na naše poslovanje. No stalni rast broja korisnika u ovakvim okolnostima predstavlja razlog za zadovoljstvo – ističe Mladen Pejković, predsjednik uprave Vipneta.
U trećem kvartalu 2010. godine Vipnet je ostvario 135,2 milijuna eura prihoda ili 5,3 posto manje u odnosu na treći kvartal prošle godine, uglavnom zbog smanjenih cijena terminacije poziva u mobilnu mrežu i roaming regulacije te manje potrošnje korisnika, što je rezultat dodatnih benefita i ušteda koje smo ponudili. Kada se radi o devetomjesečnim rezultatima, prihodi su manji 5,8 posto spram istog razdoblja lani.
Program upravljanja troškovima započet prošle godine utjecao je na zaustavljanje pada operativne dobiti (EBITDA) na 58 milijuna eura u trećem kvartalu ove godine. Izraženo u postotcima, u trećem kvartalu pad EBTDA je 10,8 posto, a u devet mjeseci pad iznosi 11,1 posto za razliku od istog razdoblja lani.
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 41,3 milijuna eura, odnosno 14,3 posto manje u odnosu na lanjski treći kvartal. U devet mjesseci EBIT Vipneta je 72,4 milijuna eura, što je 15,3 posto manje nego li u istom razdoblju lani.
Ove godine Vipnet je uložio 37,5 milijuna eura u dugoročnu strategiju osiguravanja kvalitete usluga i pokrivenosti Vip mrežom te inovativnih proizvoda i usluga u skladu s potrebama korisnika.
Raste i broj korisnika bežičnog broadbanda kojih je sada gotovo 180 tisuća ili 42,9 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Najgori operater u Lijepoj našoj!!! Apsolutno i rezolutno!!!