Uspjeh naših

Design Bureau Izvorka Jurić, Rašić+Vrabec i Boris Ljubičić dobitnici nagrada WOLDA

Design Bureau Izvorka Jurić, Rašić+Vrabec i Boris Ljubičić dobitnici nagrada WOLDA
02.12.2020.
u 20:43
Hrvatsko dizajnersko društvo objavilo je informaciju o uspjehu naših dizajnera na natječaju WOLDA. Na 11. Međunarodnom WOLDA natjecanju veliki su pobjednici Design Bureau Izvorka Jurić s osvojenim zlatom i broncom, Rašić+Vrabec sa zlatom te Boris Ljubičić sa srebrenom nagradom. Nagrada Wolda koja se dodjeljuje za dizajn logotipa, pripala je hrvatskim dizajnerima za logotipe Nutris grupacije i Pet Networka (Design Bureau Izvorka Jurić), 66. Pulskog filmskog festivala (Rašić+Vrabec) i Borisu Ljubičiću koji se na natječaj prijavio s logotipom posvećenom predsjedanju Republike Hrvatske Europskom unijom u prvoj polovici 2020. godine. Na ovogodišnjem 11. Međunarodnom natječaju Wolda – Worldwide Logo Design Award prijavljeni su radovi iz čak 30 zemalja. Službeni rezultati bit će objavljeni početkom 2021. godine
Pogledaj originalni članak

Nakon što je 2006. godine natječaj održan pod nazivom Eulda – European Logo Design Annual, od 2008. godine mijenja ime u Worldwide Logo Design Award i time otvara mogućnost boljeg umrežavanja grafičkih dizajnera iz cijeloga svijeta. Nagrade se dodjeljuju u šest kategorija,dizajn novog znaka/logotipa, redizajn znaka/logotipa, dizajn animiranog znaka/logotipa, zvučni znak, korporativni identitet te za dizajn znaka/logotipa u kontekstu ambalaže.

Članovi ovogodišnjeg međunarodnog ocjenjivačkog suda:

Anna Farkas, anagr[ ]phic, Budimpešta (Mađarska)
Cheyne de Beer, kreativna direktorica, See&Co, Sydney (Australija)
Chikako Oguma, art direktorica i grafička dizajnerica, Tokyo (Japan)
Christian Baun, dizajner logotipa, logodesign.dk, Kopenhagen (Danska)
Bill Gardner, direktor Gardner Designa, logolounge.com, Wichita (Kansas, SAD)
Rodrigo Faustino, Commgroup Branding, São Paulo (Brazil)
Norbert Küpper, dizajner i organizator Wolde, Meerbusch (Njemačka).

Odluke ocjenjivačkog suda donesene su prema sljedećim kriterijima: logotip je morao odražavati originalnu i relevantnu ideju, jasno komunicirati identitet kompanije ili organizacije i biti besprijekorno dizajniran. Upravo se ove karakteristike prepoznate i kod logotipa Borisa Ljubičića dizajniranog povodom predsjedanja Republike Hrvatske Europskom unijom u prvom dijelu ove godine.

Prema objašnjenju dizajnera, koji je za ovaj rad nagrađen srebrenom nagradom, brojevi 2020, postavljeni na karakterističnom crvenom i plavom kvadratu, mogu se lako iščitati ukoliko se i cijeli logotip zarotira za 45, 90, 180 ili 270 stupnjeva. Takva mogućnost okretanja bez prekida značenja predstavlja čvrstu vezu između Europske unije i Republike Hrvatske.

Karakteristike besprijekornog dizajna, stručni je žiri vidio i u dva rješenja Design Bureau Izvorka Jurić koji je nagrađen zlatnom i brončanom nagradom.

Nutris grupacija djeluje u području poljoprivredne proizvodnje s dvije kompanije – Nutris.farm koja pruža usluge poljoprivredne logistike i distribucije i Nutris.tech koja proizvodi i prodaje sirovine koje se primarno koriste u proizvodnji hrane. Identitet Nutris grupacije, dobitnik zlatne nagrade, otvara mogućnost širenja kroz njezine nove subjekte. Nutris je primarna informacija, a nastavci (tech, farm i sl.) sekundarna informacija u imenu tvrtke. Putem mutacije znaka dodatno se komunicira područje djelovanje tvrtke.

Pet Network grupacija je tvrtki iz nekoliko zemalja Europske unije koje su okupljene u misiji brige o kućnim ljubimcima te plasiranju proizvoda i usluga za kućne ljubimce. Većim dijelom se obraćaju investitorima i poslovnom svijetu (zakupodavci, trgovci, dobavljači…), ali zbog teme kojoj se bave, želja naručitelja je bila pokazati i veselu, razigranu i toplu stranu. Identitet je zato osmišljen modularno – neki materijali su ozbiljniji, a neki opušteniji nadogradnjom ilustracija životinja na znak sastavljen od početnih slovnih znakova imena grupe – P i N.

Zlatnu nagradu osvojio je i više puta nagrađivani logo 66. Pulskog filmskog festivala studija Rašić+Vrabec. Korištenjem brojke u logotipu naglašena je tradicija i dugovječnost samog festivala. Sama brojka je po sebi moćna i simbolična i dozvoljava brojne upotrebe i asocijacije. Snažno iskrivljene obrve pružile su logotipu humornu vrijednost. Gledatelji su na taj način sami interpretirali logo, koji su tumačili na različite načine; od očiju s obrvama, naočala, otvora kroz koje se proviruje, tlocrta Arene, filmske role pa čak i uskličnika itd. Od samog početka pokazao se kao inspirativan i primjenjiv, a reakcije publike su bile izvrsne.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.