Današnjoj omladini, koja je navikla na MTV-ju gledati sve i svašta, od "MTV Cribs" do onih groznih obračuna u ringu plastelinskih zvijezda, teško je uopće i shvatiti da je ta kablovska TV-postaja nekoć, od 1980. kad je osnovana pa sve do 1993., puna 24 sata emitirala isključivo glazbene spotove, zbog čega je i nazvana MTV (Music TeleVision – glazbena televizija).
Sve je to okončano 1993. kad je dotična postaja počela emitirati prvi reality-show u povijesti, "The Real World", i velika gledanost istog potakla je pokretanje i raznih drugih emisija koje su "pojele" gledanost glazbenih spotova i oduzele im većinu termina.
A sad se, da li zbog recesije ili nečeg drugog, MTV vraća na staro i uvodi 6-satni blok neprekidnog emitiranja glazbenih spotova. Za početak od 3 ujutro do 9 ujutro po američkom vremenu, ali tko zna? Možda to predstavlja povratak glazbenim korijenima.
Da na MTV-ju opet misle na glazbu pokazuje i činjenica da su uspjeli osigurati ekskluzivu – prvi će premijerno prikazati, na svojih 66 podružnica (među kojima je i naša regionalna MTV Adria) novi spot Green Daya, "Know Your Enemy", koji će se moći vidjeti 24. travnja.