novi album

Violončelo ne mora zvučati kao 2Cellos, pokazuje nam pop-biser Mateja Miloševa

Foto: Nika Mokos/Facebook
Violončelo ne mora zvučati kao 2Cellos, pokazuje nam pop-biser Mateja Miloševa
08.11.2021.
u 14:01
Mladi violončelist objavio je svoj prvi samostalni album "U prolazu".
Pogledaj originalni članak

Možda se trebao pojaviti Matej Milošev, još jedan violončelist, da prvim samostalnim albumom “U prolazu” pokaže da se taj instrument može koristiti i drukčije nego što to rade 2Cellos.

Iako nemaju baš ništa zajedničkoga, glavni instrument jednostavno priziva usporedbu, jer je medijska dominacija dvojca usput “zatrovala” sve vezano uz čelo. Treba reći da Matej Milošev ima, za razliku od njih, figurativno rečeno, “visoko čelo” i sjajne pjesme. Mladi Matej Milošev dolazi iz izuzetno talentirane zagrebačke obitelji u kojoj su se glazbom bavili i sjajni rock-gitarist Rastko Milošev (osamdesetih u Parnom valjku i samostalno) i renomirani klasičar Aleksandar Milošev. Osim što je violončelist, Milošev je i izuzetno sposoban autor pjesama koje je u obliku suradnji objavljivao kao singlove da bi nedavno objavio i album “U prolazu”.

Uz deset pjesama u produkciji i aranžmanima Jere Šešelja i Tomislava Šuška donosi inteligentnu suvremenu pop-glazbu s mnogo finesa. Od odličnih skladbi do inspirativnih aranžmana, riječ je o pop-biseru koji možemo uvrstiti među najbolje ovogodišnje domaće albume. I popis vokalista dovoljno govori – Dunja Ercegović, Maja Posavec, Jelena Radan, Luce (za čiji je album prije nekoliko godina napisao svoje prve pjesme), Tonka i Aljoša Šerić, Nenad Borgudan, Petar Beluhan i TBF – Milošev je sa suradnicima sklopio album koji bez obzira na razne pjevače i korištene stilske rukavce čvrsto drži sidro i zajednički zvuk. Povezuju ih zaista sjajne pjesme čiji inteligentni tekstovi pokazuju da je Milošev itekako pismen i literarno, mimo one glazbene pismenosti – zbog koje atraktivne melodije i sjajni aranžmani “cure” iz svih pjesama – i mimo violončela koje se nenametljivo pojavljuje u većini skladbi.

Od retropopa do hip hopa i swinga, indie-rocka, balada i pomaknutih ugođaja poput onih iz filmova Davida Lyncha, Milošev se, poput Aljoše Šerića i Tonke ili Mayalesa i njihovih samostalnih albuma, pokazao autorom koji se trenutačno kod nas može najbolje “praviti Englezom”. Dakako, usporedba je samo zbog toga što album “U prolazu” komotno može funkcionirati i na jakoj britanskoj sceni, toliko zvuči svjetski, makar je otpjevan s all stars ekipom gostiju na hrvatskom jeziku.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.