Vođeno istraživanjem portala Mylot koje je pokazalo da bi čak 67 posto žena i zadnji novčić iz lisnice dalo za kupnju novoga ruža (u 40 posto slučajeva crvenog), američko izdanje časopisa Elle napravilo je veliki test ruževa. Od 21 ruža, koliko ih je bilo testirano, kažu, teško im je bilo izabrati najbolji pa prvo mjesto dijele Chanelov Coco (202 kn) i MAC-ov Ruby Woo (180 kn) jer su se pokazali najpostojanijima i hidratizirajućima.
– Ruževi su to koji spadaju u skuplju kategoriju, ali uistinu toliko i vrijede – rekla je glavna ocjenjivačica Charlotte Twine. Na testu su dobro prošli i ruževi D&G (210 kn), Revlon (oko 70 kn), Shiseido (200 kn), Estee Lauder (212 kn), Gueralin (24 kn), Armani (oko 200 kn)... Zamjerke su pronašli ruževima Kat Von D Hellbent (oko 60 kn) koji, ističu, imaju čudne nijanse boja koje se prilično brzo razmazuju te Elfovu ružu (oko 80 kn) koji je dugotrajan, ali isušuje usne.