Krenete po čizme, a kupite ljetnu majicu, pa zatim morate kupiti hlače, a vi kupite novu haljinu. Ovakva kupnja može vas, iako to ne primjećujete, stajati i 10000 kuna godišnje. Do ove se svote stiglo anketom koju je OnePoll proveo u Velikoj Britaniji, pa se podaci odnose na Britanke, no i Hrvatice su sklone neplaniranoj kupnji i zasigurno nisu daleko od te brojke.
Čak dvije od tri žene priznaju da povremeno ‘odlutaju’ s puta kad krenu u planiranu kupovinu, a uvjerljivo najčešće neplanirano kupuju - cipele. No, visoko na popisu su DVD-i, make-up, časopisi i odjeća.
Baš poput Carrie Bradshaw, sedam od deset žena priznalo je da su se u posljednjih godinu dana barem jednom vratile kući s neplanirano kupljenim cipelama.
i onda neko kaže da je ženska emancipacija pogrešna stvar...neka rade, zarađuju i same si plačaju svoje krpice...onda se mi možemo zavaliti i manje raditi jer kad ženu ne trebaš financirati otkriješ kako puno love imaš...