U bivšoj Jugoslaviji RIS je bio jedini proizvođač prezervativa, a dobro su ih i prodavali. "Ris-No-Risk" bio je promidžbeni slogan RIS-a u prodaji prezervativa. No, nakon privatizacije novi vlasnici nisu prepoznali kvalitetu i vrijednost tog proizvoda.
Igor Novaković, član Facebook grupe Retroteka objavio je fotografiju ovih prezervativa, a uslijedilo je i mnogo komentara.
"Razina sigurnosti 50 posto, a miris od kojeg te prođe volja", napisao je jedan korisnik, pa dodao kako je seks s tim prezervativima bio poput "ruskog ruleta".
U grupi je objavljena i jedna reklama RIS-a iz magazina Svijet iz 1931. godine. "Najsigurnija higijenska guma. Svaki se komad kontrolira i antiseptički preparira", piše u oglasu.
Mogao se nabaviti u drogerijama i ljekarnama, a prema pisanjima članova grupe, prodavao se na komad ili u pakiranju po tri.
Mnogi kažu kako su prezervativi bili nepodmazani, zaprašeni talkom i vrlo loši...
Pogledajte neke urnebesne "seksi" reklame iz bivše Jugoslavije
ovaj na slici je novije pakovanje, najstariji su bili s zlatkastim staniolom, kao one okrugle čokoladice za djecu