Iako je u domaćim trgovinama još moguće naletjeti na rasprodaju ljetnog asortimana, na police je stigla mnogo zanimljivija jesenska kolekcija. Stoga smo zavirili u domaće trgovine i provjerili koje su trendove domaći “buyeri” odlučili nametnuti hrvatskim građanima. Većina butika naoružala se špic-cipelama, koje su doživjele pravu renesansu i u svojim su ih kolekcijama predstavili svi vodeći dizajneri, od Marca Jacobsa preko Johna Galliana do Karla Lagerfelda.
– Devedesetih su takve cipele bile nezaobilazne, a sada se vraćaju i ponovo će ih svi kupovati iako ih se mnogi groze. Sjetimo se samo tajica koje su prije dvije godine poharale modne piste – kaže stilistica Ivona Balić. Hit-boja bit će smeđa, tj. sve varijante boje devine dlake, a pravi je “must have” pletena maksihaljina. Veliki modni povratak doživjeli su i predimenzionirani krzneni ovratnici koje možete pronaći među skupim brendovima poput Philipa Lime ili Donne Karan, ali i u jeftinijim lancima poput Zare i Manga.
Većina brendova koketira i s jeansom, koji ćemo ove jeseni i zime nositi u svim varijantama - od cipela, preko tajica do haljina, jakna i suknji. Kada su u pitanju modni dodaci, najveći je naglasak bačen na torbice koje su ove sezone u pravilu nešto manje, tzv. damske veličine.
meni je moda već donijela odjeću iz : made in podrum............ skrati nešto, skini naramenice, dodaj nešto i eto budi zadovoljan da možeš i to....................