Promo

VELPRO predstavio nove premium vrste mesa u svojoj HoReCa ponudi

Foto: PR FOTO
VELPRO
Foto: PR FOTO
VELPRO
VL
Autor
PR Članak
25.02.2016.
u 10:32
Pogledaj originalni članak

VELPRO je u ponedjeljak u rovinjskom hotelu Lone u vlasništvu Maistre predstavio svoju ponudu vrhunskog mesa namijenjenog HoReCa kupima. Specijalitete od najkvalitetnijeg mesa iz VELPRO ponude pripremao je vrhunski chef, Andrew Gaskin iz Velike Britanije koji je od ljeta prošle godine preuzeo mjesto glavnog chefa kuhinje u tri rovinjska hotela Maistre.

Tom prilikom je uz redovnu ponudu mesa prezentirano i nekoliko vrsta premium mesa među kojima se posebno ističu mesa poznatih svjetskih brendova kao što su Creekstone farms, Ranger Valley Premium Marble Reserve, Maple Tree Farms, Piedemontese, Wagy, Vercelli teletina i drugi. Creekstone farms junetina je premium juneće meso s jedne od najpoznatijih svjetskih farmi Creekstone koja uzgaja samo cijenjenu Black Angus pasminu koja se hrani kukuruzom minimalno 140 dana kako bi se postigla iznimna kvaliteta mesa. Meso se prije pakiranja i distribucije prema kupcima pušta da odleži 21 dan i sazrije u specifičnim uvjetima kako bi se istaknuo okus i postigla željena mekoća.

Drugi mesni specijalitet koji je VELPRO predstavio na današnjoj prezentaciji je WAGYU junetina, originalno certificirano japansko Kobe juneće meso poznato gurmanima diljem svijeta. Ovo meso je delikatesa poznata po svom okusu, mekoći i prošaranosti masnoćom i smatra ga se najelitnijom vrstom mesa na svijetu.

VELPRO i Maistra su dugogodišnji poslovni partneri, a današnjim predstavljanjem ove nove ponude mesa načinjen je dodatni iskorak u ovoj suradnji, kao i u cjelokupnoj VELPRO ponudi namjenjenoj potrebama HoReCa kanala. VELPRO je vodeći opskrbljivač HoReCa sektora u Hrvatskoj, a od sada će se i ponudom vrhunskih premium proizvoda pozicionirati i kao nezaobilazan partner luksuznim hrvatskim ugostiteljima.

VELPRO je u posljednjih nekoliko godina napravio značajan iskorak prema HoReCa kupcima, unapređenjem distribucije i same usluge prema kupcima, proširenjem prodajnih kapaciteta, uvođenjem HACCAP sustava i proširenjem asortimana u segmentu prodaje svježeg mesa, voća i povrća, ribe te i ostalih artikala specijaliziranih za HoReCa kanal. Ujedno VELPRO, kroz svoja 23 veleprodajna centra diljem Hrvatske, 90.000 m² skladišnog prostora i više od 8.000 različitih artikala svojim kupcima osigurava cjelovitu opskrbu na jednom mjestu i isporuku u svim dijelovima Hrvatske.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr