Media prix Festa: Nagrade najgledanijim TV emisijama u 2008. godini

21.05.2009.
u 19:31
Pogledaj originalni članak

Sedamnaesto izdanje Festa – festivala tržišnog komuniciranja koje okuplja sva renomirana imena u svijetu medija, oglašivača, marketinga i PR-a – otvoreno je večeras u Opatiji. Struka, svi oni koji vole govoriti i imaju što reći u jednoj od najljepših, ali i najzahtjevnijih profesija na svijetu, kažu organizatori, okupili su se u Opatiji.

Media prix najboljima
Već prvog dana Festa dodijeljene su nagrade za najgledanije televizijsjke emisije u hrvatskoj produkciji – Media prix, nagrade za najbolje hrvatske radijske i televizijske najave te identifikacijske džinglove. Nominaciji je prethodilo nekoliko stručnih krugova u kojima su determinirane kategorije i emisije triju nacionalnih televizija.

Festo: Burna rasprava javne i komercijalnih televizija

Na temelju tih nominacija, AGB Nielsen, sustavom peoplemetra, utvrdila je najgledanije emisije po kategoriji. U kategoriji dnevnika i emisije vijesti nagrađen je Dnevnik HTV-a. Informacije i sve aktualnosti najgledanije su u središnjem dnevniku HTV-a, koji je sa 19 posto gledanosti i 2008. imao prvo mjesto u informativnom programu. Među humorističkim emisijama nagrada odlazi emisiji “Odmori se, zaslužio si” koja je sa 16,61 posto u ovoj kategoriji bila najgledanija serija.

Među sapunicama, telenovelama i dramskim serijama nagrada je otišla “Ponosu Ratkajevih”, prvoj hrvatskoj povijesnoj sapunici, koja je imala 17,31 posto gledanosti. U kategoriji special one-off events nagrada je pripala “Dori 2008”, najgledanijem zabavnom prijenosu (20,37 posto). Među informativno-političkim emisijama nagrađena je “Latinica”, koja već niz godina vodi u svojoj kategoriji, a mjeri gledanost od 16,13 posto.

U kategoriji kvizova i game showa nagrade su dodijeljene emisiji “Jedan protiv 100” čija je gledanost 17,49 posto, a u zabavnim i mozaičnim emisijama izdvojen je “Ples sa zvijezdama” sa 22 posto.

Nogomet i putovanja
U kategoriji tematske i specijalizirane emisije nagrađena je “Večera za 5” koja predstavlja kuharske čarolije nepoznatih kuhara za deset posto gledatelja. Najgledaniji i time i nagrađeni sportski događaj je “Nogomet – EURO 2008, utakmica Poljske i Hrvatske”, koji pratilo čak 37,14 posto gledatelja. Među emisijama reality show nagrađena je Farma – novi format emisija ovakvog tipa koji je donio veliko zadovoljstvo Novoj TV i gledanost od 14,93 posto.

U kategoriji dokumentarnih, znanstvenih i obrazovnih emisija nagrada je pripala HTV-u za “Idemo na put s Goranom Milićem” koji je, kaže žiri, na zabavan i edukativan način privukao radoznalu publiku – njih čak 13,14 posto.

Pogledajte na vecernji.hr