ANALIZA TRŽIŠTA Među prvih 20 marki jedino Nissan bilježi bolje rezultate od prošlogodišnjih

Prodaja automobila ponovno naglo pada

06.04.2009.
u 15:27
Pogledaj originalni članak

Da dobro osmišljene prodajne akcije - koje nude konkretne uštede, a nisu samo marketinški trik - mogu značajno podignuti prodaju, pokazuje primjer Peugeota. Ova je francuska marka u povodu desete godišnjice postojanja domaće podružnice ponudila sve pakete opreme i motore pojedinog modela po jedinstvenoj cijeni. Budući da je bila riječ o ograničenoj količini vozila, najveće uštede mogli su ostvariti najbrži, koji su najbogatije pakete opreme, ali i snažnije agregate, dobili po daleko povoljnijim cijenama.

Podaci agencije Promocija plus govore da je proteklog mjeseca registrirano 473 primjerka ovog francuskog proizvođača, koji je time ostvario i najbolji mjesečni rezultat.

Slabije nego u veljači
Pogledamo li broj registracija tijekom cijelog mjeseca, sa 4367 automobila ovaj je mjesec bio slabiji od istog prošle godine za 43 posto. Takva razlika u registracijama bila je i tijekom siječnja, dok je pad tijekom veljače bio nešto manji – 39 posto. Druga najtraženija marka u ožujku bio je Opel, sa 408 registracija, dok je treća pozicija pripala Volkswagenu sa 392 vozila.

Slijedi Škoda sa 314 automobila, a tek je na četvrtoj poziciji Renault sa 290 primjeraka. U ukupnom ovogodišnjem poretku vodeći je Opel sa 1502 registracije. Druga pozicija sa 1165 vozila pripada Volkswagenu, dok je treću poziciju sa 1065 vozila Peugeot preuzeo od Renaulta. Ukupno je ove godine registrirano 12.761 osobni automobil, dok je u istom razdoblju lani bilo 21.805 vozila.

I bolje nego lani
Prošlog su mjeseca registrirani modeli 40 različitih marki, a govorimo li o dobrim rezultatima, najpozitivnije djeluje podatak kako u ovo doba krize rast bilježi Nissan - 146 primjeraka u ožujku ove godine, naspram 116 lani tijekom istog mjeseca. Rast prodaje bilježe i Smart te Lancia sa 14, odnosno 11 primjeraka. Tu su i 4 Dodgea, kao i čak 2 Aston Martina, na što je utjecalo i otvaranje prvog prodajnog salona na našim prostorima. Na našim cestama su i tri nova modela s logotipom propetog konjića, talijanskog Ferrarija.

Od luksuznih marki najbolje je prošao Mercedes-Benz sa 104 registracije, što je postignuto i dolaskom nove generacije E klase, dok su po 80 primjeraka ubilježili Audi i BMW.

Pogledajte na vecernji.hr