U HT Bussines Showroom je održana promocija “Bajki u digitalnom svijetu”. Na promociji su se okupile i na taj način podržale ovu hvalevrijednu inicijativu, mnoge poznate osobe iz javnog života u pratnji svoje djece: Iva Šarić, Tarik Filipović, Mara Bratoš, Ana Vilenica, Ida Prester.
Bivša manekenka i voditeljica Iva Šarić posebno se isticala zbog odjevne kombinacije. . Naime, Iva je na sebi imala karirani sako, bijelu dolčevitu i hlače, a cijelu kombinaciju začinila je torbicom brenda Jacquemus. Osim toga, na nogama je imala sandale brenda Bottega Veneta, jednog od trenutačno najpopularnijih luksuznih brendova na svijetu. Cijena cipela, prema brojnim relevantnim web shopovima jest 720 eura ili 5. 413 kuna. Cipele su iznimno popularne, no o njima vlada podijelejno mišljenje.
Inače, Centar za nestalu i zlostavljanu djecu kao vodeća organizacija koja djeluje već više od deset godina u području zaštite djece od zlostavljanja i seksualnog iskorištavanja putem interneta, predstavio je zbirku priča o korištenju digitalnih tehnologija.
Važnost digitalne edukacije mladih u fokusu je i IT tvrtke Combis , kompanije s preko trideset godina uspjeha na tržištu, usmjerene na tehnooptimizam i tehnološku edukaciju, a koja se inicijativi pridružuje kao prijatelj projekta. Kroz #GetInvolved inicijativu Combis na više načina povezuje tehnologiju i znanje, a u cilju stvaranja temelja za bolje društvo.
Svima poznate priče kao što su 'Tri praščića', 'Ružni pačić', 'Pinokio' i ostale, u ovom slučaju za cilj imaju djecu i odrasle educirati o sigurnijem i pametnijem korištenju interneta, ali i povezati različite generacije u onome što nam u kontekstu digitalnog doba najviše i nedostaje - razgovoru. Naime, na svaku bajku nastavljaju se svojevrsni radni zadaci, postavljaju se pitanja na koja se može odgovoriti samo zajedničkim razgovorom, interakcijom odrasle osobe i djeteta u promišljanju odgovora, a kako bi se pronašla pouka primjenjiva u digitalnom dobu.
Predsjednik udruge Centra za nestalu i zlostavljanu djecu Tomislava Ramljaka rekao je:
“Svrha ove slikovnice prvenstveno je vrijeme koje će odrasli odvojiti kako bi zajedno s djetetom pročitali bajku, i rješavanjem pitanja na kraju slikovnice pouke iz priča povezali s pravilima sigurnijeg korištenja interneta.”
Zahvaljujući prijatelju projekta Combisu koji je financijski potpomogao ilustriranje i tiskanje, Bajke u digitalnom svijetu naći će se u rukama djece i na policama mnogih domova. Sav prihod od prodaje bajki namijenjen je Centru za nestalu i zlostavljanu djecu koji vodi nacionalni Centar za sigurniji Internet, a direktorica Odjela digitalnih inovacija u Combisu Maja Markulin Klarić ovom prigodom istaknula je važnost ovakvih inicijativa:
"Podižemo razinu digitalne pismenosti i brinemo da pustolovine naše djece u online svijetu imaju sretan (siguran) završetak. Sretni smo što smo dio ovog projekta i vjerujemo da će priče biti korisne mnogim klincima, ali i odraslima”.
VIDEO Sanja Doležal otkrila istinu o Dini Jelusiću i 'pogledu u njezin dekolte'