Cro A Porter

Zaštitna lica su tri generacije žena: Valentina, Iris i Zvončica

Foto: promo
SCHWARZKOPF CRO A PORTER (1)
Foto: promo
SCHWARZKOPF CRO A PORTER (1)
Foto: promo
SCHWARZKOPF CRO A PORTER (1)
24.09.2013.
u 15:02
Središte kampanje je žena i njena bezvremenska ljepota u kontekstu koji njeguje osobnost i individualnost
Pogledaj originalni članak

Schwarzkopf i Cro A Porter i najavnom kampanjom za 22. drugo izdanje ovog modnog događaja opet ruše tabue i stvaraju snažne emocije. Središte kampanje je žena i njena bezvremenska ljepota u kontekstu koji njeguje osobnost i individualnost te traži istinske vrijednosti u pristupu ljepoti. Ovosezonsku kampanju krase tri žene; Iris Rajčić, Valentina Krizmanić i Zvončica Vucković koje su izabrane zbog svoje specifične životne priče, netipičnog izgleda i stava prema svakodnevici.

Valentina (19) polako i uspješno gradi karijeru modela. Zbog svog prozirnog tena, crvene kose i pjegica, ljubimica je modnih urednika. Svakako netipična ljepotica izražene osobnosti, trenutačno radi u Londonu gdje joj predviđaju uspješnu karijeru;

Iris (33) najdugovječnije je lice na pistama Schwarzkopf Cro A Porter-a. Iako je poznato je da modeli najčešće vrlo rano završavaju karijeru na pistama, Iris ravnopravno korača s nekad upola mlađim kolegicama. Kraljica je domaćih modnih pista, svoju svježinu održava sportskim načinom života te je besprijekoran uzor svim ženama na pragu zrelosti;

Zvončica (56) se bavi modelingom već 40 godina, no još uvijek u posao unosi svježinu i modno zanimljiv, specifičan izgled. Individualnost i čuvanje vlastite osobnosti je ono što Zvončica stavlja u prvi plan kada je upitate za savjet čemu zahvaljuje svoju dugovječnost u poslu. 

Sve tri na sebi nose autorski korzet koji opisuje nago žensko tijelo, naglašavajući tako skulpturu savršenih proporcija, toliko traženom obrascu svih vremena. Korzeti su individualno i koloristički prilagođeni svakoj od žena u kampanji, čime je postignut nezaobilazni naglasak na svako pojedino lice, osobnost i različitost.

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.