Zbog talentiranih košarkaša

Jordan sa svojim brandom želi sponzorirati hrvatsku reprezentaciju

Foto: Igor Kralj/Pixsell
Jordan sa svojim brandom želi sponzorirati hrvatsku reprezentaciju
12.03.2014.
u 13:59
U posljednjoj utakmici pred odlazak na mundijal Hrvatska bi trebala odmjeriti snage s reprezentacijom Litve, s jednom od pet najtraženijih reprezentacija na svijetu
Pogledaj originalni članak

U sklopu priprema za košarkaški SP, Hrvatska će ovo ljeto odigrati niz zanimljivih utakmica (navodno i na turnirima u Francuskoj i Španjolskoj), no za domaće košarkaške kibice najzanimljiviji pripremni dvoboj trebao bi biti onaj koji će se potkraj kolovoza odigrati u zagrebačkoj Areni. A u toj posljednjoj utakmici pred odlazak na mundijal Hrvatska bi trebala odmjeriti snage s reprezentacijom Litve, s jednom od pet najtraženijih reprezentacija na svijetu. S istom onom selekcijom koja nas je u rujnu pobijedila u polufinalu prošlog Eurobasketa.

Još od 1999. i prijateljske utakmice s Rusijom (86:91 u produžetku) Hrvatska nije bila domaćin većem suparniku. Naime, Rusi su tada bili aktualni svjetski doprvaci sa SP-a u Ateni 1998., a Litavci su sada aktualni europski doprvaci.

Što je s razigravačima?

Od Litavaca traženiji su još jedino Amerikanci, Španjolci i možda Francuzi, a oko njihova dolaska pripomogao je, čini se, i Nike koji će biti sponzor naših reprezentacija najmanje idućih sedam godina. Saznajemo da je riječ o Nikeovoj filijali Jordan Brand koji u valu nadarenih mladih košarkaša koji bi sljedeće desetljeće trebali nositi hrvatsku reprezentaciju (Šarić, Hezonja, Mazalin, Bender, Žižić, Slavica, Zubac, Nikić...) vidi i veliki marketinški potencijal.

Dakako, kada se već priprema pozornica za atraktivnu predstavu seniorske reprezentacije, valja prozboriti koju o nositeljima glavnih uloga. A Repeša najozbiljnije računa sa svim igračima koji su igrali na Eurobasketu (Tomić, Bogdanović, Žorić, Simon, Rudež, Šarić...) među kojima je najupitniji nastup kapetana Roka Ukića. Bude li se Ukić morao odmarati i liječiti svoje ugrožene Ahilove tetive, mjesto razigravača moglo bi biti najslabija točka te reprezentacije jer je neizvjesno i što će biti s trenutačno ozlijeđenim hrvatskim Amerikancem Dontayjeom Draperom. S obzirom na vrlo skromnu produkciju razigravača u Hrvatskoj, najpametnije bi bilo već sada pronaći mlađeg američkog razigravača, tip igrača poput Drapera, koji bi se vezao uz Hrvatsku za nekoliko velikih natjecanja. Tko zna, možda će Cedevita, klub u kojem je Repeša prvi trener, u svojim akvizicijama ići baš u tom smjeru.

Melo je Jordanov maneken

Niz je aktualnih NBA igrača koji su manekeni Nikeova Jordan Branda, a najpoznatiji među njima su svakako američki reprezentativci Carmelo Anthony, Chris Paul, Blake Griffin i Russell Westrbrook. Michael Jordan je trenutačno najbolje plaćeni umirovljeni sportaš sa zaradom od 90 milijuna USD dolara godišnje, od čega mu najveći dio pristiže na račun upravo od njegova udjela u Nike Jordan Brandu. A to je za ovog giganta u proizvodnji sportske opreme biznis vrijedan dvije milijarde dolara.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.