– Bože, pa koliko će nas navijača bodriti kad počne sezona, ako je na običnu pripremnu utakmicu došlo 3000 gledatelja – čudio se novi napadač Medveščaka Frank Banham nakon prve utakmice memorijalnog turnira "Ferdo Spajić" protiv Jesenica.
Iskusni Amerikanac koji je igrao i u NHL-u uskoro će se oduševljavati još više, jer utakmice medvjeda po svemu sudeći bit će posjećene do zadnjeg mjesta i u ovoj sezoni. Najbolji dokaz tome je da je prodano svih 1700 godišnjih ulaznica, većina još u travnju kada se i nije znalo kakvu će momčad imati Medveščak u novoj sezoni. Za obične tribine prodano je 1600 karata (po cijeni od 500 kuna) te još 100 za tribinu uz led (1000 kuna).
Više od 200.000 navijača
– Prodali bismo ih i puno više, ali nismo željeli da više od trećine kapaciteta dvorane otpada na godišnje ulaznice – rekao je voditelj press ureda Medveščaka Toni Dabinović te dodao:
– Zasad smo prodali i 68 ekskluzivnih ulaznica po cijeni od 7500 kuna. Ostale su još 32, no vjerujem da će i one otići.
Ljudi koji si mogu priuštiti te karte, uz dobar hokej, na svakoj će utakmici uživati i u vrhunskom cateringu.
Usporedbe radi, Dinamo je prošle sezone prodao 500 godišnjih ulaznica, a ove je ta brojka još manja. Cibona, pak, točno 310.
Medveščak je i po ukupnom broju gledatelja prošle sezone bio najgledaniji zagrebački klub – 32 utakmice u Ledenoj gledala je 201.000 navijača (prosječno 6300). A Dinamovih 15 prvenstvenih i šest europskih ukupno 194.000 tisuće. Ne treba zaboraviti da je kapacitet Maksimira triput veći od Ledene dvorane.
Cibonu je u Euroligi i NLB-u pratilo po 2800 navijača, s tim da su prosjek popravile dvije utakmice Final Foura u Zagrebu protiv Olimpije i Partizana, kada je u dvorani bilo 10, odnosno 15 tisuća navijača. Slučajno ili ne, promociju za tu utakmicu radila je PR agencija Medveščaka Priredba.
Prodali 2500 dresova
A baš je dobar marketing razlog zašto su medvjedi u svim segmentima "potukli" ostale zagrebačke klubove. Njihovi ljudi shvatili su da više nije dovoljno ponuditi samo hokej, nego da s publikom treba koketirati. Zato su osim 200.000 ulaznica prodali i 2500 dresova po cijeni od 350 kuna te više od 10.000 majica.
Najbolji recept kako privući gledatelje dao je predsjednik Medveščaka Damir Gojanović:
– Uz rezultat, nama je jednako bitno, ako ne i bitnije, da se navijači na našim utakmicama dobro zabavljaju.
Ne smeta me Medveščak nego licemjerje; ista ekipa kojima smetaju Sammir i Cufre u Dinamu, dolazi gledat ovu kooniju stranaca. Dinamo ima 50% više domaćih dečki u momčadi.