Transferom Luke Modrića dobro će se ''namiriti'' nekoliko klubova. S obzirom da po svom ''mehanizmu solidarnosti'' Uefa propisuje da svaki klub koji je dao doprinos nogometaševom obrazovanju i treniranju mora imati udio u budućim transferima, odnosno da ti klubovi dijele pet posto, u slučaju Zadra, Dinama, Intera i Zrinjskog to izgleda ovako.
Dinamu ide 3.25 posto od transfera, što je preračunato 1,37 milijuna eura (962 tisuće eura bez bonusa). Zadar će dobiti 0.75 posto, što je 315 tisuća eura (262,5 tisuća eura bez bonusa). Inter i Zrinjski dobit će po 0.5 posto, što je 210 tisuća eura (175 tisuća eura bez bonusa).
Ispada tako da se transferom nije usrećio samo predsjednik Tottenhama! Daniel Levy Modrića je kupio za 22 milijuna eura, na plaće i bonuse potrošio 15 milijuna eura, a prodao ga za 35 (40 s bonusima)! Nije ni čudno što je inzistirao na svakom novčiću...
Svi su zaradili: Zadru 315, Interu i Zrinjskom 210 tisuća eura
FOTO Kako će Milanović, Plenković i Selak Raspudić izgledati u zlatnim godinama? Isprobali smo aplikaciju koja simulira starenje
Iako su rezultati impresivni i vizualno uvjerljivi, važno je napomenuti da ovi prikazi nemaju temelja u stvarnim promjenama koje će nastati s vremenom
FOTO Zovu je najmanjom katedralom na svijetu, a nalazi se u Hrvatskoj: Ovo je 11 zanimljivosti koje o njoj ne znate
Ovaj jedinstveni spomenik hrvatske kulturne baštine nije samo arhitektonsko čudo, već i svjedok brojnih povijesnih događaja koji su oblikovali hrvatski nacionalni identitet
Na Iblerovu trgu dobili su dva ključna zadatka, na svaki sastanak u svim organizacijama SDP-a dolazi i Hajdaš Dončić
Pripreme za predsjedničke izbore u SDP-u su u punom jeku, stranka dobila i dva konkretna logistička zadatka s Pantovčaka
S ovim neugodnim problemom susrela se trećina muškaraca u svijetu, a ignoriranje dovodi do ozbiljnih problema
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka, samo su neke od stvari koje će vas oduševiti ako posjetite Zagorje
Zagorje kroz sva osjetila: Što vidjeti, okusiti, osjetiti i doživjeti u srcu Hrvatske
Kako nebi zaradio a marketing,ostale pizdarije,a i donosio je puno bodova,publika.