Organizatori najvećih svjetskih biciklističkih utrka, ASO, RSC Sports i Flanderen Classic, odlučili su smanjiti broj vozača po momčadi za sljedeću godinu, pa će tako svaki sastav na "Tour de Franceu", "Giru d'Italia" i "Vuelta a Espani" smjeti prijaviti najviše osam umjesto dosadašnjih sedam vozača, dok će se na najvećim jednodnevnim utrkama smjeti momčadi sastojati od po sedam, a ne osam vozača kao dosada.
Kao glavni razlog ovakve odluke navodi se briga za sigurnost vozača s obzirom na brojne teške padove tijekom utrka, ali manji broj vozača po momčadi bi mogao učiniti utrke zanimljivijima jer će najbolje momčadi sada teže kontrolirati tijek događaja na cestama.
Smanjenje broja vozača na "Touru", "Giru" i "Vuelti" neće značiti i veći broj momčadi na startu, već bi se pelotoni smanjili s dosadašnjih 198 na 176 vozača na počecima utrka.
Prema pravilima Međunarodnog biciklističkog saveza (UCI) maksimalan broj vozača na startu utrke je 200.