Novo lice terorista

“Al-Qa’ida 2.0” otvara i marketinšku bojišnicu

Foto: web
“Al-Qa’ida 2.0” otvara i marketinšku bojišnicu
01.06.2011.
u 20:01
Današnji čelni ljudi terorističke organizacije, među kojima se izdvaja Anwar al-Awlaki, školovali su se na Zapadu, govore strane jezike i razumiju na koji način funkcionira zapadna javnost.
Pogledaj originalni članak

Nakon smrti Osame bin Ladena, i do sada u medijima prilično agresivna Al-Qa’ida zauzima novu strategiju odnosa s javnošću. Današnji čelni ljudi terorističke organizacije, među kojima se izdvaja Anwar al-Awlaki, školovali su se na Zapadu, govore strane jezike i razumiju na koji način funkcionira zapadna javnost.

– Al-Awlaki svojevrstan je fenomen, njegova obraćanja, koja objavljuje na YouTubeu, privlače stotine tisuća posjetitelja. Opasan je jer dobro zna na koji način razmišlja prosječan zapadnjak, zna na koji im način plasirati svoje ideje – kaže za Večernji list Sajjan Gohel, direktor Asia Pacific centra iz Londona.

Al-Qa’ida počela je kreirati posebne chat-grupe, forume, ubrzano se reklamira na internetu, a odnedavna objavljuje i časopis na luksuznom papiru u kojem prevladavaju teme o tome “kako napraviti bombu u maminoj kuhinji”.

– Prilagođavaju se 21. stoljeću, to je Al-Qa’ida 2.0 – kaže Sajjan Gohel .

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

IR
irani
21:00 01.06.2011.

A imaju li i Web Shop ??

ST
standup
23:25 01.06.2011.

..pa i Gadafi se skolova kod nas,.pa mu ipak nepomazé previsé...., a i Palestinci i ostali nesvrstani...

Avatar bakunjin
bakunjin
11:25 02.06.2011.

\"Opasan je jer dobro zna na koji način razmišlja prosječan zapadnjak, zna na koji im način plasirati svoje ideje.\" Ups, kolko su tek onda opasni ovi naši zapadni dušebriznici. Oni još bolje znaju kak razmišlja prosječan zapadnjak.