Radimir Čačić, šef Hrvatske narodne stranke, skrivio je u utorak u središtu Zagreba lakšu prometnu nesreću u kojoj, na sreću, ovaj put nije bilo ozlijeđenih. Događaj je inače medijima potvrdio i sam čelnik HNS-a.
– Vozač u drugom automobilu odlučio je stati, a ja nisam reagirao na vrijeme – kazao je Čačić za Media Servis.
Nije stigao reagirati
Na kružnom toku na Trgu žrtava fašizma, kad je išao u središnjicu stranke u Ulici kneza Mislava, u trenutku nepažnje ogrebao je vozilo koje je pokraj njega stalo jer nije mogao na vrijeme reagirati. Koliko je poznato, s obzirom na to da je riječ o nesreći s malom materijalnom štetom, situaciju su dvojica vozača odlučila riješiti odmah na mjestu događaja bez pozivanja policije. Zbog toga su se i dogovorili da će potpisati i razmijeniti Europsko izvješće o prometnoj nezgodi kojim se zapravo ubrzava tijek rješavanja i isplata šteta oštećenima u prometu. Inače, čelnik HNS-a uskoro će zasjesti na optuženičku klupu upravo zbog prometa.
Zbog izazivanja prometne nesreće 8. siječnja 2010. godine na autocesti M7 u Mađarskoj u kojoj su poginule dvije osobe, jedna je teže, a jedna lakše ozlijeđena, Čačiću 20. rujna počine suđenje na općinskom sudu u Marcaliju. Najavio je već da će se najnormalnije odazvati sudskom pozivu Mađara.
Nesreća se dogodila, podsjetimo, kad je Čačić vozio iz Nagykanizse za Budimpeštu. Očevidom je utvrđeno da brzinu nije prilagodio uvjetima na cesti, nije uočio auto koji je bio ispred njega i vozio znatno sporije od njega te se s njim sudario.
Čačić je Mađarsku napustio dan nakon nesreće, plativši jamčevinu od tisuću eura, koliko mu je odredio dežurni tužitelj. Po njega je u Mađarsku tada stigao vozač.
Čačić je u svome prvom obraćanju javnosti tvrdio da je nesreću na autocesti, zbog koje mu prijeti do pet godina zatvora, uzrokovao zbog izrazito nepovoljnih uvjeta koji su toga dana vladali na cesti – kiše, skliskog kolnika i iznenadne guste magle. Tvrdio je također da vozilo ispred njega nije imalo upaljena svjetla za maglu. No kasnije se ipak ustanovilo da na cesti nije bilo magle kako je to Čačić ranije govorio. Njegovi prijatelji i suradnici tvrdili su tada kako proživljava najteže trenutke u životu, a nakon nesreće duže vrijeme nije sam sjedao za upravljač te ga je vozio vozač, iako Čačiću nije izrečena nikakva mjera zabrane upravljanja vozilom.
Ostavka zbog pritiska
Oni koji ga poznaju više godina pripovijedali su da ga tako slomljenog ne poznaju jer je zbog smrti dvoje Mađara i plakao. Obitelji stradalih putnika, koliko je poznato, ponudio je i novčanu odštetu, a dulje se vrijeme nagađalo da bi mu suđenje moglo biti prebačeno u Hrvatsku. Zbog nesreće u Mađarskoj i pritiska javnosti Čačić je podnio ostavku u Teniskom savezu, no politike se nije klonio.
čačić to je opće poznata stvar u njegovoj firmi koning da je najlošiji vozač ,bolje reči antitalent za saobraćaj