Potraga još traje

Zašto se srušio: Četiri teorije o padu aviona Germanwingsa

Foto: Reuters/ PIXSELL
Pad aviona Germanwingsa
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
Foto: Reuters/PIXSELL
Germanwings
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
Foto: Reuters/PIXSELL
avion
25.03.2015.
u 10:40
I dalje se nagađa o tome što je uzrok pada zrakoplova koji se srušio jučer u francuskim Alpama pri čemu je poginulo 150 putnika i članova posade
Pogledaj originalni članak

I dalje se nagađa o tome što je uzrok pada Airbusa A320 kompanije Germanwings koji se srušio jučer u francuskim Alpama pri čemu je poginulo 150 putnika i članova posade. Potraga za tijelima poginulih i dalje traje, a pronađena je i jedna crna kutija zrakoplova te poslana na analizu u Pariz. Ovo su neke teorije koje bi mogle objasniti zašto se zrakoplov Germanwingsa srušio.

Kvar na senzorima

Prije četiri mjeseca isti model aviona njemačke kompanije Lufthansa, koja je vlasnica i Germanwingsa, počeo je naglo gubiti visinu, navodno je pao oko 930 metara u manje od minute prije nego što su piloti uspjeli stabilizirati zrakoplov. Problem je vjerojatno bio u kvaru na senzoru, a europska agencija za sigurnost zračnog prometa izdala je sigurnosno upozorenje za četiri različite vrste Airbusa, piše Bustle.

Veliki kvar motora

Clive Irving, urednik časopisa Condé Nast Traveler koji se specijalizirao za avijaciju, tvrdi da tijek događaja upućuje na to da se dogodio veliki strukturalni ili kvar motora, javlja The Bustle.

Nesreći je pridonijelo vrijeme

Nije bilo prijavljenih problema s vremenom tijekom leta aviona, ali to ne znači da se oni mogu izbaciti kao mogući uzrok, rekao je za CNN pilot i analitičar avijacije Les Abend. Naime, hladna fronta napredovala je u području gdje je bio avion što upućuje na prisutnost oborina na nižim visinama. On je kazao da možda na visinama kada se avion počeo spuštati vidljivost nije bila jasna. Rekao je da smanjena vidljivost nije velik problem, ali da se vrijeme možda pogoršalo kad se avion spuštao što je moglo biti čimbenik u nesreći.

Terorizam

Jedna od teorija koja se pojavila nakon nesreće je da je uzrok pada aviona terorizam. Međutim takva se nagađanja zasad isključuju. Američko vijeće za nacionalnu sigurnost izvijestilo je da nema traga terorizmu u padu zrakoplova Germanwingsa, javlja Bustle.

>> Uplakani Miljenko Ivanković: Poznavao sam tu djecu, i naši klinci išli su u tu školu

>> Zrakoplov Germanwingsa dan prije leta imao tehničkih problema s opremom za slijetanje

>> Pad njemačkog zrakoplova pretvorio se u misterij! U nesreći poginuo i cijeli razred

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 23

LI
lima83
11:19 25.03.2015.

dajte još teorija. ne mogu se strpiti do službene objave uzroka pada nakon što završi istraga.

Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
12:26 25.03.2015.

Osnovna činjenica koja bode oči je promjena visine. Ako mijenjaš visinu obvezan si javiti to kontroli letenja i dobiti dozvolu, radi opasnosti od sudara s drugim letjelicam tijekom promjene visine (vidi nesreću kod Vrbovca, slučaj Tasić). Dakle tijekom smanjivanja visine nije bilo nikakvog radio kontakta s oblasnom kontrolom letenja. Tu je problem i kontrole letenja, koja kada je vidjela kako avion mijenja visinu trebala je reagirati i upitati o čemu se radi. Ali nije! Opća šutnja na obje strane. I na kraju nikakva poruka iz aviona, ništa! Osobno mislim da su dva moguća uzroka. Prvi je neočekivana dekompresija kabine, smanjuje se količina kisika u zraku pa zatim u krvi, halucinacije, usporen rad, obamrlost i nesvjestica. Ide to brzo. Drugi je terorizam, ali tada bi netko od putnika javio nešto, neku poruku, pustio bi kameru raditi ili samo mikrofon. A avion pun učenika koji su sigurno pipkali po mobitelima kako im drago. Zato, vjerojatno dekompresija.

Avatar una12
una12
15:03 25.03.2015.

Zrakoplov je bio 2013 na velikom tehnickom remontu u Lufthansa Technik. Onda je opremljen najnovinom tehnologijom. 23.03.2015, znaci dan prije pada, bio je u Düsseldorfu na manjem tehnickom pregledu kod Lufthanse Technik, nije nikakav kvar ustanovljen i pusten je u promet. Svi zrakoplovi od Germanwingsa, popravlja i servisira iskljucivo Lufthansa, ciji je standard najvisi na svijetu. Piloti, oba od Lufthanse, vrlo iskusni na tom modelu, kapetan zrakoplova je imao vise od 6.000 sati na A 320. Sta je sada uzrok bio, to budemo saznali za koji dan, ali vjerujem da je neki tehnicki kvar u pitanju. Moja iskrena sucut obiteljima koje su izgubili najmilije.