KAMPANJA

Grabar-Kitarović ide među ljude, Josipović ih je u uredu tijekom mandata ugostio 49.008

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Kolinda Grabar-Kitarović i Ivo Josipović
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Kolinda i Ivo
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Kolinda i Ivo
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Jurica Galoić/PIXSELL/ilustracija
Autor
Ivanka Toma
17.08.2014.
u 08:23
HDZ-ova kandidatkinja daje naslutiti da će njezin politički kurs biti barem za nijansu umjereniji od stranačkog
Pogledaj originalni članak

Kampanja za predsjedničke izbore nedvojbeno je započela. HDZ-ova kandidatkinja za šeficu države Kolinda Grabar-Kitarović sustavno se pojavljuje na svim važnijim manifestacijama i daje izjave.

Prednost što je novo lice

Nakon Sinjske alke i proslave u Kninu, Grabar-Kitarović je na blagdan Velike Gospe bila u Svetištu Majke Božje Trsatske, a dan poslije na riječkom Korzu. Izjavom o odluci Ustavnog suda koji je zabranio referendum o ćirilici (smatra je dobrom jer se ne smiju umanjivati prava nacionalnih manjina, ali drži da Vlada nije smjela silom postavljati ploče) daje naslutiti da će njezin politički kurs zastupan u kampanji biti barem za nijansu, dvije umjereniji od HDZ-ova. Premda će se pravi odnos snaga između dvoje kandidata, nje i aktualnog predsjednika Ive Josipovića, vidjeti tek kad se kampanja zahukta i kad dođe do njihova sučeljavanja, trenutačno se može reći da je prednost HDZ-ove kandidatkinje to što je (relativno) novo lice na političkoj sceni.

Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

S druge strane, velika je Josipovićeva prednost ta što ga građani jako dobro poznaju. I to doslovno. Prema evidencijama iz Ureda predsjednika, Josipović je od početka mandata pa do konca srpnja na Pantovčaku primio čak 49.008 građana koji su došli kao pojedinci, dio izaslanstava, sudionici okruglih stolova... Samo u sklopu programa “Kava s predsjednikom” s Josipovićem se srelo 7298 građana. Josipović je tijekom cijelog mandata vrlo aktivan i na Facebooku.

Mjesečno tisuću lajkova

Tako je od srpnja 2011. do srpnja ove godine njegova FB stranica imala 106.946 lajkova. U zadnjih godinu i pol mjesečno dobiva oko tisuću lajkova. Dobru posjećenost ima i njegova web stranica koja je od početka ove godine pregledana oko 450.000 puta, a posjetitelj se prosječno zadrži pet minuta.

>> Kolinda Grabar Kitarović u zlatnoj krletki

>> Zašto Ivo Josipović postavlja veleposlanike za mandat u 2015.?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 92

BI
billynik
09:15 17.08.2014.

Ovaj argument s facebookom je smiješan tko imalo poznaje drušvene mreše zna da se za par dolara mogu napumpati lajkovi isto tako i posjetitelji na web stranice.

Avatar Kočijaš
Kočijaš
08:59 17.08.2014.

Ali zato je uredno maknuta fb grupa "Ivo Josipović nije moj predsjednik!" koja je imala oko 56000 sviđanja, dok mu je grupa podrške tada brojala oko 40000 sviđanja.

KR
kresimirn
10:08 17.08.2014.

jadna je ona drzava u kojoj glasaci biraju po lajkovima na fejsbuku i brojkama koliko je ljudi bilo na kavi