Ciril Čuš u Zaprešiću

Karizmatici dižu vjernike iz beznađa realosti

Foto: Rajko Polić
Ciril Čuš u Zaprešiću
Foto: Rajko Polić
Ciril Čuš u Zaprešiću
Foto: Rajko Polić
Ciril Čuš u Zaprešiću
12.10.2014.
u 14:18
Posjećenost također govori o današnjoj potrebi velikog broja ljudi za duhovnom potporom i osnaženjem, za kontaktom sa Živim Kristom.
Pogledaj originalni članak

Sve poznatiji i među vjernicima omiljeniji slovenski karizmatični svećenik Ciril Čuš, koji vodi dvije župe na području Ptuja, održao je u Zaprešiću vrlo posjećenu dvodnevnu duhovnu obnovu misama, molitvama i razgovorima s domaćim, ali i vjernicima koji su došli iz drugih krajeva.

Na naše pitanje je li sve masovniji odlazak vjernika karizmaticima poput njega, fra Pavića u Šurkovcu kod Banjaluke, pok. fra Zvjezdanu Liniću u Samoboru Suca i drugih, u traženju pomoći zbog beznađa realnosti blagonaklono gledan od Crkve, nije nam ništa izravno odgovorio. Rekao je međutim da on ne traži ljude nego vjernici njega, a on im pomaže da upornom molitvom, vjerovanjem i ljubavlju dođu do Živoga Krista, koji nas sve ljubi kakvi jesmo i oprašta.

Rezultati toga se među vjernicima šire svjedočenjima, kakva smo i sami čuli pred crkvom, pa i od nekad u javnosti dobro poznate Stefani Hohnjec, koju je susret s Kristom digao sa samoga dna životnoga pakla. Malo smo više shvatili, kad nam je na hvalu za kratki razgovor odgovorio, da se ne hvali njemu nego Kristu i to u Svetome Hramu. Mi bismo samo dodali da molitve nisu bile kratke ni površne, a onaj tko ih je proveo vođen, inače markantnim, a u liturgiji decentnim Cirilom, nije otišao isti kao što je došao.

Posjećenost također govori o današnjoj potrebi velikog broja ljudi za duhovnom potporom i osnaženjem, za kontaktom sa Živim Kristom.

>> Stefani Hohnjec pomaže žrtvama u Haitiju

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

BA
bakulušić
15:15 12.10.2014.

U zadnje vrijeme primjećujem u Večernjem listu niz tekstove o matematici. Zaključak je svih tekstova da se sve može opisati i objasniti-matematički. Drugim riječima, matematika nam govori o skladu i savršenstvu svega stvorenog. A da bi nešto bilo skladno i savršeno, matematički objašnjivo, mora postojati netko skladan i savršen tko je to stvorio, Nema slučajnosti. Naša duša traži toga skladnog i savršenog. Traži svoga Stvoritelja. Stvoritelj je jedan. Bog je jedan a putova puno. Kako pronaći pravi? Osobno nikada ne idem na karizmatske susrete. Dovoljno mi je ono što slušam i čujem u svojoj župi od svoga župnika. Isto tako nemam ništa protiv karizmatskih susreta. Sve je dobro gdje se čuje Riječ i gdje se uči živjeti po Riječi. Osobno me nekada plaši spoznaja da ljudi ne traže Riječ nego čudesa a kada čudesa izostanu, nastupa razočaranje. A to je najgore. Jednom je netko mudar rekao da čovjek cijeli život traži čudesa a ne primjećuje da je on sam najveće čudo. Kada bismo uočili da smo mi sami najveće čudo. možda nam karizmatici ne bi trebali ništa objašnjavati. Pobijedili bismo sumnje i put ka vjeri bi bio otvoren.

JA
jacinta
16:12 12.10.2014.

U bivsoj Jugi dok sam zivjela bila sam siromasna nikad nisam dobila socijalnu pomoc a Crkva nas je pomogala KAPOM I SAKOM isto tako na vjeronauku nedeljom su nam pomagali za skolu kad bi imali problema sa matematikom ili stranim jezikom I to besplatno (to govorim iz osobnog iskustva)zasto sada da okrenem ledja crkvi.Hranili me odgojili me a gdje je drazava nekad I sad.Sad kad sam bogata pa kome da se oduzim nego crkvi I braci I sestrama kojima je potrebna pomoc kao sto je meni nek bila potrebna, a da se vratim u domovinu nepada mi na pamet pored ovakve vlade .

LU
lukabulic
16:43 12.10.2014.

o kakvom beznađu govorite vijernik nije u nikakvom beznađu - zašto pišu o vijernicima i vijeri oni koju vijeru nazivaju ništavilom bog ne postoji a pišu o njemu u prisegi zaklinju se a neviruju da postoji sve ste izokrenuli -- a ništa ne dobivate s time vijerniku nikad ne pada na pamet odreći se vijere - jednostavno ne razumim da netko ko ne vijeruje u boga i kaže vijerovat ću kad mi se javi odlazi u mnoga svetišta pa i kod pape što sa tim dobivaju - zbilja ne kužim ako sam za+tucan i vijerujem u boga nije li to moja zatucanost -ja mislim da nisam zatucan ja nego oni i imam li ja kao zatucani tupson pravo da mislim ko je moje društvo -ne razumim vas-