Još dva dana otvorene su prijave na natječaj #prviput, kojim Zagrebačka banka malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava stručnu i financijsku pomoć za promociju. Prijavom na natječaj mali poduzetnici u turizmu, koji su najviše pogođeni koronakrizom, mogu dobiti besplatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost i predstaviti njihove poduzetničke priče.
Na projekt #prviput mogu se prijaviti vlasnici ugostiteljskih obrta, obiteljskih hotela, seoskih gospodarstava, ali i svi drugi koji misle da imaju originalnu ideju, lokaciju, projekt ili proizvod.
Prijave primaju putem web stranice prviput.hr do 30. rujna, a navode da će ocjenjivati specifičnost turističke ponude, zanimljivost neotkrivene destinacije, uvjerljivost i motivaciju. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvije osvojiti i veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima.
- Mali poduzetnici do sada su izrazili veliki interes za projekt #prviput, a iznimno nam je drago i što smo naišli na veliku podršku stručnih i nadležnih institucija. Svi oni prepoznali su naš cilj, a to je da ovim projektom želimo pomoći hrvatskom turizmu, posebice malim poduzetnicima kojima je važno da se u ovoj izazovnoj godini uspiju pozicionirati na tržištu - poručila je Zabina direktorica marketinga Iva Barbarić.
Projekt će pratiti i online stranica prviput.hr koja će funkcionirati kao platforma za promociju unikatnih domaćih destinacija.