Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže. U Osijeku je otvorena moderna Lidlova trgovina koji je u potpunosti renovirana prema novom konceptu gradnje i dizajna koji je Lidl nedavno pokrenuo u Hrvatskoj, otvorivši dvije nove trgovine. Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Prvu modernu trgovinu na području Slavonije svečano su ponovno otvorili voditeljica trgovine Gordana Milanović, uz pomoć gradonačelnika Osijeka Ivana Vrkića i poznatog chefa i Lidlovog zaštitnog lica Mate Jankovića.
Lidl Hrvatska započeo je s primjenom novog koncepta gradnje i uređenja trgovina, koji će Lidlovim kupcima omogućiti još ugodniju kupovinu. Osim novih trgovina otvorenih krajem 2015. godine u Zaprešiću i zagrebačkoj Dubravi, Lidl je u Osijeku otvorio prvu postojeću u potpunosti renoviranu trgovinu, a radovi su trajali manje od 6 mjeseci. Modernu trgovinu, prvu ovakvu u Slavoniji, svečano su ponovno otvorili voditeljica trgovine Gordana Milanović, uz pomoć gradonačelnika Osijeka Ivana Vrkića i poznatog chefa i Lidlovog zaštitnog lica Mate Jankovića, uz moderiranje simpatične voditeljice Tatjane Grganović.
Trgovine u Zaprešiću i Dubravi, baš kao i osječki Gornji Grad, imaju veću prodajnu površinu, šire hodnike, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta koja će olakšati kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, dok će posebno opremljene komore za skladištenje voća i povrća, veća pekara i moderne prostorije za odmor djelatnika svakako još pozitivnije utjecati na svakodnevnicu Lidlovih zaposlenika. Kada je riječ o grijanju i rasvjeti, nove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost, a osječka trgovina novim sustavom dodatno iskorištava otpadnu energiju za grijanje filijale. Prodajni prostor nove trgovine iznosi 1465 m2, dok je ukupna površina cijelog objekta 2351 m2. Trgovina zapošljava 13 zaposlenika, a kupcima će na raspolaganju biti 124 parkirna mjesta. Lidl do kraja 2016. godine planira modernizaciju 4 postojeće trgovine, a ukupno u Hrvatskoj broji 89 trgovina.
Udruga mažoretkinja Općine Nuštar razveselila je prisutne na svečanosti otvorenja svojim plesnim programom, a kako je Lidlova tradicija da sva otvaranja svojih trgovina prati društveno-odgovornim djelovanjem, tako je mažoretkinjama iz Nuštra donirao je kostime za nastupe. Kupci i posjetitelji otvorenja razveselili su se finim pecivima, slatkišima, kavi i čaju te balonima koje Lidl dijelio na svečanom ponovnom otvaranju. Mate Janković razveselio je prvih 200 kupaca u novom Lidlu potpisanim primjerkom ekskluzivne kuharice Mate i Tomaž. Lidl će u novim trgovinama, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda po izuzetno povoljnim cijenama.