Zagorski "gerila marketing" očito ne preže ni pred čime, Naime, zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić i njegov tim iz Savjeta za turizam godinu su dana u tišini, tako su to barem rekli novinarima, pripremali projekt "Bajka na dlanu". A taj projekt je još u travnju 2008. godine na Hušnjakovu prezentirala tadašnja zagorska županica Sonja Borovčak, a još i prije osmislila ga njezina prethodnica Vlasta Hubicki. Sve je tada bilo isto, osim slogana. Tada se on prezentirao pod imenom "Čarolija bajkovita dlana". Pitanje je jedino koliko je u međuvremenu potrošeno na slogan. Župan Hajdaš Dončić svojim naumom da kupnju novog automobila od 260 konja prikrije domišljatom umotvorinom kako prezentira turistički projekt uz pomoć "gerila marketinga" htio je prije svega očarati nacionalne medije koje je pozvao.
Novinari znaju
Očito je zaboravio da su na konferenciji i zagorski novinari, koji sasvim dobro znaju da je riječ o starom projektu, o kojem se već naveliko i naširoko pisalo. Županovo "gerilsko ratovanje" i sprdanje s novinarima u posljednje je vrijeme očito ostavilo traga na njegovu pamćenju, to više što je i on tada bio u timu koji je radio na projektu, za koji je, usput, Županija već tada izdvojila oko 550.000 kuna. Bivša županica i sadašnja Hajdaševa zamjenica, još aktualna predsjednica SDP-a Sonja Borovčak, dobro se sjeća prezentacija.
– Riječ je o starom projektu, no vjerojatno sada županov savjet za turizam radi na implementaciji i njegovoj promociji – rekla je Sonja Borovčak. Na pitanje što misli o Hajdaševu potezu rekla je kako je Siniša mlad čovjek i osebujna ličnost te da očito želi biti poseban i ona može prihvatiti takav njegov postupak.
To se ne smije raditi
No, politički analitičari očito ne misle tako. Davor Gjenero rekao nam je kako je župan ključni čovjek izvršne vlasti, a izvršna vlast nije nikakva komercijalna djelatnost.
– Najveća nesreća dolazi od Milana Bandića, koji je rekao da mu kampanja traje od prvog dana mandata. Takve stvari jednostavno se ne smiju raditi. Župan se smije koristiti marketinškim trikovima u kampanji i tada će ga birači za njegove postupke nagraditi ili kazniti, no to ne smije raditi i kao nositelj javne funkcije. Preko novinara i medija on komunicira s javnosti i svojim biračima i nema se pravo koristiti trikovima, bez obzira na to je li sve bilo unaprijed smišljeno ili je riječ o prikrivanju istine. Građani imaju pravo znati na što se troši njihov novac – rekao je Gjenero.
Dragan Zelić, zamjenik izvršne direktorice Gonga, kaže kako se ni jedna institucija ne smije igrati javnim nabavama i koristiti ih u marketinške svrhe. – Kada se nešto javno nabavlja, treba se uzeti u obzir da se troši novac poreznih obveznika i da se strogo moraju poštovati zakon, procedura i svi propisi. Jedno izvršno tijelo ne može se tako nevjerodostojno ponašati – rekao je Zelić. I Antun Zorislav Petrović, predsjednik Transperency Internacionala, misli slično. – Za integritet bilo kojeg dužnosnika i sliku koju stvara o sebi nije dobro da jedno priča, a drugo radi. Svoje birače i javnost mora poštovati – rekao je Petrović. Od svih koje smo zvali jedino nije bio dostupan predsjednik SDP-a Zoran Milanović. Na pitanje podržava li postupak župana te ako da, kamo to po njemu vodi, ako pak ne, hoće li ga sankcionirati, odgovor bismo trebali dobiti danas.
ovo je najgore sto se moglo desiti ovoj zupaniji.ljudi koji se nisu deklarirali kao hns-ovci dobivaju otkaze ,a na tamjesta se automatski zaposljavaju novi ,naranvo clanovi hns i naravno bez obzira kakvo obrazovanje imali!