'ključan faktor'

Pogađate li zašto je ovaj most izgrađen kružno, a ne ravno?

Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
Foto: Youtube Screenshot
Kružni most u Urugvaju
Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
Foto: Youtube Screenshot
Laguna Garzon, Urugvaj
28.01.2016.
u 12:25
Most je zamišljen i kao turistička atrakcija, vidikovac, mjesto ribarenja i poveznica između županija Rocha i Maldonado
Pogledaj originalni članak

Urugvajska Laguna Garzón početkom godina dobila je novi kružni most. Arhitekt Rafael Viñoly zamislio je prijelaz koji je osmišljen tako da uspori vozila. Prije se prelazilo isključivo splavom.

Glavni razlog takve gradnje, prema riječima arhitekata, jest usporavanje vozila pri prelasku južnoameričke lagune. 

 

Dodatno, most je zamišljen i kao turistička atrakcija, vidikovac, mjesto ribarenja i poveznica između županija Rocha i Maldonado. Šest godina javnih rasprava i dogovaranja ishodilo je ovom kružnom infrastrukturom. Gradnja mosta započela je u rujnu 2014. godine, a otvoren je nakon malo više od godine dana.

Cijeli projekt stajao je 11 milijuna dolara, a 10 milijuna uložio je graditelj nekretnina Eduardo Constantini. – Ovo ikonsko ostvarenje arhitekture bit će ključan faktor za poticanje razvoja obale Roche – smatra Constantini.

Doduše, arhitekti su podijeljeni oko njegove stvarne svrhe. Nema daljnjih planova za postavljanje atraktivne skulpture u središte mosta, a sve urugvajske obalne ceste i dalje ostaju ravne.

>> 9 velebnih građevina koje će izmijeniti vizure svojih gradova i oduševiti svijet svojim dizajnom

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 23

T1
t111
12:50 28.01.2016.

Kako to ide kada se financira privatnim novcem - dobije se turisticka atrakcija, atrakcija o kojoj prica cijeli svijet, izgradi se u godinu dana i kosta 11 mil dolara. U vecini drugih drzava (ne samo hrvatskoj) most bi kostao 3-4 puta vise, radovi bi zapocinjali cca 2-3 puta (ovisno o izborima) te bi se izgradjivao cca 4-5 godina minimalno.

Avatar nekakav
nekakav
13:19 28.01.2016.

i sad netko osporava pelješki most! zamislite, srbi preko dunava/save izgrade super most, prekrasan. i odmah obogati vizuru jednog velikog grada, koji živi kraj i na rijeci. zagreb, također na rijeci, se trudi svim silama udaljiti od rijeke save. sramota. da, most, kružni, je lijep. mada je to prvo kružni tok, tj. rotor, pa tek onda most. unatoč tome što nema nikakvih bočnih cesta koje bi se ubadale u čvorište. al tko zna, jednog dana budu dodali i još nešto. u svakom slučaju, divota za gledati. naravno, ekolozi bi svašta dodali. al po njima ne bi bilo ni papira, ni interneta, ni novina, gdje bi mogli svoje jadikovke plasirati. začuđuje kolko te eko udruge sisaju novaca, koriste naftu..... a posebno raduju njihovi susreti, na izletištima, sa puno roštiljanja!

ZO
Zmaj.od.Bundeka
16:10 28.01.2016.

Neka i Pelješki most bude kružni.