Kolumna

Potrošači, izoštrite radare i ne dajte da vas preveslaju!

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Potrošači, izoštrite radare i ne dajte da vas preveslaju!
05.09.2022.
u 08:11
Dvojno iskazivanje ključna je mjera za zaštitu potrošača, koji će imati dovoljno vremena za detektiranje nepoštenih trgovaca

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe

Ključne riječi


Komentari 4

Avatar istovari
istovari
10:11 05.09.2022.

Već smo preveslani i izgubili bitku s pohlepom.

TA
Tarantula
10:11 05.09.2022.

Nas vlada krade, a kamo li neće trgovci.

UJ
ujna
08:29 05.09.2022.

Tedi, blok za pisanje košta 2,12 eur, a u kunama je to po njima 16 kuna