– Okrećemo se proizvodnji svježeg začinskog bilja u teglama. Do 50 posto površine rasadnika kod groblja ide za začine. To je nužno jer ne samo da iz gradskog proračuna dobivamo puno manje za hortikulturu već i građevinske tvrtke, osobito u cestogradnji, u ovoj krizi traže puno manje cvijeća nego prije. Zato ćemo proizvodnju cvijeća prepoloviti – kaže Miljenko Ptiček, direktor tvrtke Parkovi, najpoznatije baš po cvjetnim gredicama.
Začinsko bilje u loncima prodavat će se na posebno dizajniranim policama u trgovačkim centrima. Prehrambena tvrtka BIOS, također iz Varaždina, omatat će te lonce u celofan i distribuirati ih centrima. - Na ovaj način ljudi u kuhinju dobivaju svjež začin, kod kuće ili u restoranu te si odrežu koliko trebaju, kao da su u vrtu. Krenuli smo u proizvodnju 40 vrsta bilja. Tržište najviše traži bosiljak, čak 50 posto. Na osam posto su feferon, origano i menta, a oko šest posto ružmarin i kadulja - kaže Ptiček i dodaje da se ne misle upuštati u sušenje začina. Za to je potrebno puno više zemljišta i povoljnija klima.
Začini su, kaže, dobar posao, prihodi su slični kao od uzgoja cvijeća. Najveći trošak je grijanje zimi, no to je neizbježno, jer trgovine treba neprekidno opskrbljivati.
Suradnja s BIOS-om počela je na sajmu poljoprivrede u Berlinu, u kojem su zajedno otkrili da dio tržišta traži svježe začine, i to od domaćih proizvođača. - S BIOS-om ćemo razviti niz dijetetskih proizvoda, slastice na bazi stevije. Do kraja godine imat ćemo 20.000 biljaka još nepoznate stevije. Razvijamo njezinu proizvodnju na pola hektara - kaže Ptiček.
Ovaj idiot Ptiček kao direktor Groblja i Parkova i još koječega, najveći privatni dioničar gradske komunalne firme, počinje i proizvodnjom bilja za prehranu. Kakav je pohlepni pokvarenjak mogao bi feferone saditi i po grobnicama na Groblju, jednom od najljepšem i najstarijih groblja u Evropi. Sve to uz blagoslov svoga svemoćnog zaštitnika i kuma gradonačelnika Čehoka! Kumovski biznis!