Naši su uspjesi i uspjesi grada. Nacionalni savez udruga za zaštitu potrošača kaže da smo u Karlovcu postigli više od bilo koje takve udruge u Hrvatskoj od 2003. godine – zadovoljan je Željko Tomašić, dopredsjednik Udruge za zaštitu potrošača Korana i predsjednik regionalne organizacije.
Udruga Korana osnovana je 2. veljače 2009. godine, a od tada mnogo toga u odnosu potrošača s jedne te institucija i pružatelja javnih usluga s druge strane neće biti isto. I to upravo zahvaljujući predanom radu i zalaganju udruga za zaštitu potrošača, čiji su savjeti sve traženiji.
Stoga nije mala stvar što će čelnici udruge ubuduće primati stranke u prikladnom prostoru, a ne više po stanovima i kafićima. Na korištenje su im ustupljene prostorije vijeća gradske četvrti Grabrik, na adresi Ulica kneza Branimira 15. Ondje će primati stranke svakog radnog dana od 9 do 13 sati. Članovima Udruge na usluzi je i informacijski telefon 099/237-94-72. Planiraju uskoro uvesti i besplatnu liniju.
– Nadamo se da će se organizirati i savjetovalište za potrošače – napominje Srećko Curman, koordinator suradnje Udruge s lokalnom samoupravom i tvrtkama koje pružaju javne usluge.
Savjetovalište je korak dalje u obrani prava potrošača.
– Trebalo bi zaposliti stručnu osobu koja bi radila sa strankama. Za rad u savjetovalištu treba položit ispit. Ima tridesetak zakona koje treba poznavati, a znanje se testira pred trideset komisija. Ta osoba mora imati i iskustva u radu – objašnjava Tomašić.