Promo

Započela promocija zdravstvenog turizma na 11 tržišta

VL
Autor
PR Članak
15.07.2019.
u 12:58
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je marketinšku kampanju za promociju zdravstvenog turizma na 11 ključnih emitivnih tržišta među kojima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Velika Britanija, Francuska, Italija, Nizozemska, Rusija, Švedska, Norveška i Danska. Kampanja će se provoditi sve do 30. rujna kroz aktivnosti online oglašavanja i digitalnog ambijentalnog oglašavanja.

„Osim na stranim tržištima, aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit ćemo i prema turistima koji se već nalaze u Hrvatskoj, a prilikom provođenja kampanje koristit ćemo postavke geolokacije. Na taj način naše poruke upućujemo na točno određena područja i na odabrane ciljne skupine naših gostiju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako istraživanja pokazuju da usluge zdravstvenog turizma u Hrvatskoj do sada najviše koriste gosti iz Austrije, Slovenije, Italije i Njemačke.

Ponuda zdravstvenog turizma sagledava se kroz tri segmenta, odnosno kroz ponudu wellness, lječilišnog i medicinskog turizma. Procjene govore da je riječ o proizvodu za kojima potražnja na godišnjoj razini raste po stopi od 15 do 20 posto te da su korisnici ovih usluga dobri potrošači veće kupovne moći, što potvrđuju i podaci istraživanja TOMAS zdravstveni turizam 2018., kojim je ustanovljeno kako višednevni posjetitelji Hrvatske u wellness segmentu dnevno u prosjeku troše 149 eura, dok u medicinskom potrošnja doseže čak 292 eura na dan. Aktualna kampanja zdravstvenog turizma usmjerena je na tržišta identificirana i prepoznata kao perspektivna s pozicije kompatibilnosti obilježja potražnje i hrvatske ponude u segmentu zdravstvenog turizma.

Inače, Hrvatska turistička zajednica fokusirano provodi aktivnosti s ciljem promocije zdravstvenog turizma i daljnjeg širenja ponude te postizanja adekvatne razine standarda kvalitete. Također, s ciljem razvoja i promocije zdravstvenog turizma, kao brzorastućeg proizvoda, osobito značajnog za stvaranje motiva dolaska u pred i posezoni, Hrvatska turistička zajednica sudjeluje i u organizaciji stručnih i specijaliziranih događanja u zemlji i inozemstvu na temu zdravstvenog turizma.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.