Preko podružnice Autobusni kolodvor namjeravaju dobiti nešto manje od 26 milijuna kuna, jer će putem nove mobilne aplikacije koja je trenutno u razvoju uspjeti prodati više voznih karata. Putem prodaje tri odmarališta na Krku, Skradinu te Skradu, pak, podružnica Vladimir Nazor zaradit će dodatnih 13 milijuna kuna. No, najveća zarada trebala bi doći od odvoza otpada, jer je u tom segmentu planirana dobit od čak 137, 4 milijuna kuna, zahvaljujući novom modelu prikupljanja i naplate odvoza otpada koji bi s primjenom trebao početi u srpnju.
Plan pretvoriti Zagrebački holding iz gubitaša u tvrtku s prihodom od nekoliko stotina milijuna kuna, samo u 2022. godini, plan je predsjednika Uprave Ivana Novakovića, kao i cijelog upravnog vrha, a kako će to napraviti, predstavili su prošlog tjedna gdje su iznijeli sažetu verziju plana poslovanja za 2022. godinu. Taj je plan sad i javno dostupan u sklopu dokumenta na 45 stranica, pa se iz njega mogu vidjeti detalji točno kako to namjeravaju i učiniti, te ostali planove kako rasteretiti ovu veliku mašineriju od funkcija i servisa koji više ne funkcioniraju kao i, naravno, manjka ljudstva.
- Povećanje prihoda od prodaje u 2022. godini planirano je u segmentu odvoza otpada u iznosu od 137,4 milijuna kuna prvenstveno uslijed planirane primjene novog Cjenika od 01. srpnja 2022. godine, segmentu izgradnje objekata javne namjene za Grad Zagreb od 43,8 milijuna kuna, segmentu kolodvorskih usluga od 25,8 milijuna kuna zbog planirane veće prodaje voznih karata uspostavom mobilne aplikacije za prodaju voznih karata i na inozemnim tržištima te u segmentu pogrebnih usluga od 20,4 milijuna kuna radi veće planirane prodaje grobnica i pruženih usluga uređenja grobnih mjesta. Rast u ostalim segmentima poslovanja jest prvenstveno rezultat oporavka tržišta i očekivanog ukidanja mjera koje su bile na snazi vezane uz pandemiju COVID-19 - stoji u dokumentu u dijelu koji spominje kako bi se prihodi u tvrtki namjeravali povećati, a jedan od načina je i kroz otpuštanja kolektivnog viška radnika.
Na razini Društva taj je višak od 544 osoba, a tim otpuštanjem troškovi na osoblje smanjit će se za 87 milijuna kuna. Trenutno je u Holdingu zaposleno 5.163 radnika, od čega je 4.979 radnika zaposleno na neodređeno vrijeme i 184 radnika na određeno vrijeme. Cilj je do kraja godine, kažu u Holdingu, imati 4.674 radnika, od čega 4.488 radnika na neodređeno i 170 radnika na određeno vrijeme.
- Iz prethodno prikazane planirane fluktuacije radnika u 2022. godini planiran je:
• odlazak 63 radnika putem prirodnog odljeva,
• odlazak 544 radnika putem poslovno uvjetovanog otkaza i
• zapošljavanje 118 radnika (od čega 102 komunalna i operativna radnika u Čistoći, od kojih je 82 radnika tijekom 2021. godine bilo angažirano preko agencije za privremeno zapošljavanje - piše u poslovnom planu.
Tu je, dakako, i već spomenuta centralizacija korporativnih servisa čime bi se usluge, poput marketinga, ljudskih resursa, javne nabave, prodaje i sličnih bile uspostavljene kroz centralni servis, dok bi se te usluge ukinule po pojedinim podružnicama Holdinga. Time bi se svi poslovi iz servisa obavljali za sve podružnice zajedno. U prvoj fazi, kažu u Holdingu, u novi centralni sustav uvele bi se Gradska plinara Zagreb, Zagrebačke ceste i Korporativni servisi.
Planiraju se i neki novi projekti, poput Park&Ride čime se nastoji na neki način spojiti usluga naplate parkiranja i javnog prijevoza. Ideja je da vozači mogu svoje vozilo ostaviti na parkiralištu, te istom kartom nastaviti svoje putovanje ZET-ovim javnim prijevozom.
- Park&Ride lokacije nalazit će se na ulazima u grad, odnosno na lokacijama kojima gravitira veliki broj vozila, a prometno su izvrsno povezane tramvajskim i autobusnim prijevozom i željeznicom. U okviru ovog projekta Podružnica planira se pokrenuti inicijativa suradnje sa ZET d.o.o.-om u cilju razvoja jedinstvene putne karte – stoji u poslovnom planu.
Tak je, sve prodajte, eto i Plinaru stavite na popis koju budete sigurno prodali za jednu kunu nakon što ste ju uvalili u dugove, podignite cijene svega što možete i na kraju ćete zbilja najbolje zaraditi na ukopima kak i planirate. Dobro je dok još imate koga pokapati, zato ste i došli na vlast, da nas pokopate.