Nakon jučerašnje tragedije:

Na Aveniji Dubrava nesreće su stalne, a ovo je križanje jedno od najopasnijih

Foto: Pixsell, JVP Zagreb
Foto: Pixsell, JVP Zagreb
Foto: Josip Regović/Pixsell
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: U prometnoj nesreći u Dubravi više ozlijeđenih
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: U prometnoj nesreći u Dubravi više ozlijeđenih
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: U prometnoj nesreći u Dubravi više ozlijeđenih
Foto: Vatrogasna postrojba Zagreb
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Automobilom u Dubravi naletio na pješakinju i zabio se u rasvjetni stup te poginuo
10.06.2022.
u 09:24
Jedno od najopasnijih križanja, napominju stanovnici, ono je kod Kapucinske ulice, gdje se i jučer dogodila teška prometna nesreća.
Pogledaj originalni članak

Jedno je vozilo od siline udarca odletjelo s ceste preko travnate površine na parkiralište obližnjeg restorana a, kako smo doznali, prilikom nekontroliranog kretanja vozilo je naletjelo na pješaka koji je s ostalima prevezen u bolnicu. Više je ljudi ozlijeđeno jučer u teškoj prometnoj nesreći na križanju Kapucinske ulice i Avenije Dubrava. Na istom križanju gdje se, spomenimo još, vozač Lexusa prije samo koji tjedan praktički u punoj brzini zabio u obližnji hidrant. Uplakani ljudi, razbijeni auti, preplašeni prolaznici - prizor je to koji se, nažalost, nerijetko viđa u Gornjoj Dubravi, i to pogotovo na njenoj Aveniji. 

Prema brojkama koje smo izvukli prošle godine, svaka četiri dana ondje se dogodi prometna nesreća, a dvije trećine njih završit će s tjelesnom ozljedom. Tom prilikom smo se oslonili podatke zagrebačke policije, a prema njima su se samo 2020. godine  po cijeloj dužini avenije dogodile 82 prometne nesreće u kojima je ozlijeđeno 48 osoba, 13 teže, a 35 lakše. Godinu prije, kad nije bilo korone i promet je bio gušći, nesreća je bilo 90, a u njima je ozlijeđeno 59 osoba.

– Najčešća vrsta je bočni sudar, a okolnosti nastanka prometne nesreće jest nepoštovanje prednosti prolaska – dodali su tom prilikom u zagrebačkoj Policijskoj upravi. A jedno od najopasnijih križanja, napominju stanovnici, ono je kod Kapucinske ulice, gdje se i jučer dogodila teška prometna nesreća. Svi se dobro sjećaju ljeta 2020. godine, kad se vozač u punoj brzini zaletio u pješaka, nakon čega se zabio u stup semafora i poginuo.

Zbog čestih nesreća stanovnici sve glasnije traže da se postave prometne kamere jer uzrok nesreća uglavnom nije, nažalost, prometna regulacija, već nepažnja vozača koji se ondje voze brzinom mnogo višom od dopuštene. 

– Najčešći uzrok nesreća je neprilagođena brzina. Ljudi jure i do 160, pa i 180 kilometara na sat.  A riječ je o preopterećenom i gusto naseljenom području gdje osim automobila imamo i javni prijevoz, motocikliste, bicikliste, pješake. U ovom slučaju ljudski faktor je najveći problem – rekao nam je sudski vještak za cestovni promet Goran Husinec lani, nakon još jedne teške nesreće na toj aveniji. 

U zagrebačkoj policiji tom su prilikom pak dali nekoliko savjeta za sigurnu vožnju po ovakvim frekventnim lokacijama: potrebno je paziti na brzinu kretanja i računati na razne okolnosti zbog kojih može doći do nezgoda.

– Nalazimo razumnim usporiti vožnju i ispod maksimalno dopuštene brzine kretanja kako bi se izbjegle situacije koje mogu rezultirati i najtežim posljedicama za sudionike eventualne prometne nesreće. Isto tako naglašavamo obvezu vezivanja sigurnosnog pojasa, kako na prednjim mjestima tako i na stražnjoj klupi u automobilu da bi se smanjile posljedice eventualne prometne nesreće. Potrebno je mobitel koristiti na propisan način uz uporabu pomoćnih “bluetooth” i drugih uređaja, a za kraj podsjećamo i naglašavamo da su alkohol i droga nespojivi s upravljanjem vozilom – poručili su iz PUZ-a.

VIDEO: Ozlijeđeno više osoba: Teška prometna nesreća u zagrebačkoj Dubravi, tramvajski promet u prekidu

  

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar Plejada
Plejada
10:17 10.06.2022.

Tu stanujem. Na tom križanju nikad ne znaš hoćeš li živ prijeći cestu.

IG
igorl
10:15 10.06.2022.

Ja mislim da su krivi doktori jer nisu phihijatrijskim metodama predvidjeli da covjek ima tendenciju voznje bemvea 200 na sat po gradskoj cesti, pa mu murja nije uspjela na vrijeme oduzeti vozacku.