Foodness

Pića iz retro filmova u malenom dućanu u Erdődyjevoj

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
28.08.2014., Zagreb - Foodness shop nalazi se u Ulici Tome i Petra Erdodyja, a specijalizirana je za proizvode za ljubitelje neobicnih i rijetkih okusa. Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL
28.08.2014., Zagreb - Foodness shop nalazi se u Ulici Tome i Petra Erdodyja, a specijalizirana je za proizvode za ljubitelje neobicnih i rijetkih okusa. Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL
28.08.2014., Zagreb - Foodness shop nalazi se u Ulici Tome i Petra Erdodyja, a specijalizirana je za proizvode za ljubitelje neobicnih i rijetkih okusa. Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL
28.08.2014., Zagreb - Foodness shop nalazi se u Ulici Tome i Petra Erdodyja, a specijalizirana je za proizvode za ljubitelje neobicnih i rijetkih okusa. Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL
29.08.2014.
u 15:50
U radnji su u ponudi artikli kao iz prizora iz 50-ih godina
Pogledaj originalni članak

Glazba pedesetih godina, koja svira kada uđete u maleni prostor nove specijalizirane trgovine u gradu, savršeno se nadopunjava s ponudom koju su vlasnici iz Foodness shopa odlučila predstaviti glavnom gradu.

Svjetske zanimljivosti

Želeći učiniti dostupnim one artikle na koje smo navikli gledati u raznim serijama i filmovima iz toga doba, otvorili su internacionalnu trgovinu namirnicama “Foodness”, u Ulici Tome i Petra Erdődyja.

Međunarodni karakter prikazali su i na zidu trgovine, pa tako iznad polica stoje vizure znamenitosti iz cijelog svijeta. Vidi se tamo kip bana Jelačića s glavnoga trga, kosi toranj u Pisi, Kip slobode u New Yorku, veliki kip Isusa u Rio de Janeiru... Postavili su čak i nekoliko satova, kako bi posjetitelji znali koje je točno vrijeme u svakom većem svjetskom gradu.

U prodaju su krenuli sa četrdesetak probnih artikala, a zbog pomame koja je zahvatila Zagrepčane, asortiman se bude stalno proširivao. U dućanu se prodaju limenke Mountain Dewa, Dr. Peppera, Coca-Cole s okusom vanilije ili Fante od jagode te grožđa, root beer, čokoladice Reese’s, cijene do deset kuna. Vlasnici se nisu, kažu, htjeli vezati uz jednu zemlju i jedan segment, a ponudu će proširiti s obzirom na to što traže kupci. Prijedloge primaju putem Facebook stranice, e-mail-a, no i pult u dućanu prepun je papirića s prijedlozima kupaca.

Revitalizacija grada

Dolaze im mlađi ljudi, između 20 i 45 godina, upoznati s okusima s kojima su se susreli na putovanjima. Otvaranjem trgovine u tom dijelu grada pokušat će i revitalizirati inače mrtav kvart po pitanju obrtništva.

- Inače su u inozemstvu dijelovi grada između željezničkog i autobusnog kolodvora puni života, sa Zagrebom to nije slučaj – kažu vlasnici. Od sljedećeg će tjedna u prodaju staviti poznate slane i slatke delicije s raznih strana svijeta.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BR
brandolino
22:26 02.09.2014.

kakva glupost,,,pa ne ide se u dučan samo zato što si nešto vidio na filmu i to američkom,,bljak,,,......ljudima koji su to otvorili želim punu sreče i da dočekaju kraj godine....