Concept store Babuška

Slovenski brend u Zagrebu: Ponekad nam svrate i muškarci, a plan je širenje u Dubrovnik

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
24.04.2021.
u 16:50
Zavirite među rukotvorine u Babushki, hrvatskom dućanu slovenskog brenda
Pogledaj originalni članak

Trebate li kakav poklon ili pak želite urediti svoj ured ili kućanstvo, “concept store” Babushka pravo je mjesto. Brend je to koji devet godina posluje u Sloveniji, a kako je njihov web-shop bio popularan u Hrvatskoj, odlučili su otvoriti i trgovinu u Zagrebu. Prostor u Vlaškoj uređen je u vintage stilu, a bilo im je važno, kažu, stvoriti ugodno mjesto na kojem će se kupci osjećati kao doma.

Nalaze ih na mrežama

– Poseban naglasak u ponudi pak stavljamo na mlade lokalne dizajnere, dajući im priliku da predstave svoje rukotvorine – ističe Marijana Kraljević Sirovina, voditeljica trgovine i marketinga.

Proširenje na hrvatsko tržište pokazalo se veoma uspješnim, kao i suradnja s domaćim dizajnerima, a na policama se, među ostalim, mogu naći proizvodi Terra ceramice, brenda posuđa iza kojeg stoji kiparica Tea Radić, keramike Odeata, koju izrađuje Valentina Šeb, djela ilustratorice i grafičke dizajnerice Maje Tomljenović...

Neprestano su u potrazi za novima, a najčešće ih pronalaze na društvenim mrežama, koje većina dizajnera koristi kao platformu za predstavljanje svojih radova. Bilježnice i dnevnici u pastelnim bojama s motivacijskim porukama, dekorativni jastuci s printom životinja, lončići i šalice s natpisima i slikama umjetnika, ilustracije za zid, boce i kutije za hranu, ali i nakit, samo su dio raznolike ponude.

– Nadopunjujemo je svaki tjedan i uvijek iznova otkrivamo dizajnere čije proizvode s veseljem izlažemo u trgovini – objašnjava Marijana.

Sljedeća lokacija Dubrovnik

Mogu se ondje pronaći i nezaobilazne maske, primjerice s motivima cvijeća, kao i čarape ukrašene ananasom, a ima i raznih dječjih igara. U dućan, kaže voditeljica, češće dolaze žene, no za blagdane ili posebne događaje nerijetko navrate i muškarci.

– Za godišnjice ili rođendane često traže unikatne proizvode – objašnjava.

Društvene mreže imaju i veliku ulogu u poslovanju jer se trude pratiti trendove, ali i predstavljati proizvode na zanimljiv način, pri čemu im pomaže to što su vrsta trgovine koja je zaslužila titulu fotogenične. Korona je, dakako, utjecala i na njihov posao, no vjeruju, kažu, da svaki projekt koji ima srce opstaje unatoč problemima.

– Naši su proizvodi osmišljeni s ciljem da ljudima izmame osmijeh i razvesele ih, a upravo je to ono što svima nedostaje i treba u ovim neizvjesnim vremenima – govori Marijana.

Imaju i mnogo planova, koji uključuju i otvaranje novih dućana.

– Uspješnost web-shopa potaknula nas je na otvaranje trgovine u Zagrebu, što je bio pun pogodak, a naša iduća idealna lokacija bila bi Dubrovnik, ali i neke druge europske metropole – zaključuje Marijana Kraljević Sirovina.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.