U Zagrebu se ovih dana smanjuje broj parkirnih mjesta, a radove izvode djelatnici Zagrebparkinga. Na postavljeni upit zašto su ovog tjedna njihovi djelatnici uklanjali vodoravne oznake za parkirna mjesta i označavali zabranu parkiranja, iz Zagrebparkinga su odgovorili kako su "navedeni radovi izvršeni po izdavanju rješenja Gradskog ureda za ukidanje parkirnih mjesta u blizini 3 metra od hidranta, po zahtjevu Stožera za krizne situacije. Daljnja ukidanja zavise o vremenskim prilikama".
Pavle Kalinić, pročelnik gradskog Ureda za upravljanje hitnim situacijama, još se u srpnju 2011. godine pohvalio kako je njegov ured, odmah po izglasavanju izmjena i dopuna Zakona o sigurnosti na cestama u Hrvatskom saboru (srpanj 2011.), poslao zahtjev Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet za provođenjem zakona. Kalinić je dodao kako je baš na inzistiranje njegova ureda dopunjen članak 82. zakona te kako je slična situacija i u zapadnoeuropskim zemljama i Sjedinjenim Američkim Državama.
Prema evidenciji Vodoopskrbe i odvodnje, u Zagrebu je oko 23.000 hidranata, a gotovo polovica nalazi se u užem dijelu grada. Prije dvije godine iz gorespomenutog gradskog ureda te Zagrebparkinga su tvrdili kako neće biti zahvaćeno previše parkirališnih mjesta, ali prema viđenom u nekoliko ulica oko Kvaternikova trga, smanjenje je od 3 do 5 posto.
Zašto TRI metra ? Dovoljno je da hidrant bude slobodan pola metra lijevo i desno, da bi se na njega mogli priključiti vatrogasci, vozila Čistoće i sl. i da bude propisno i vidljivo obilježen vertikalnom signalizacijom. Zašto se iživljavati kroz nepotrebno stroge zakonske propise ?