Kad će obnova?

Velika analiza zagrebačkih mostova: U najgorem stanju je most Sava – Ivanja Reka

Velika analiza zagrebačkih mostova: U najgorem stanju je most Sava – Ivanja Reka
04.03.2022.
u 12:23
Cjelovita obnova, kažu stručnjaci, trenutačno je najpotrebnija konstrukciji u Ivanjoj Reki podignutoj 1981. u sklopu obilaznice

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe

Ključne riječi


Komentari 3

LI
liliZG
14:48 04.03.2022.

plan je postojao još u bivšoj jugi, što mislite zašto su ostale one nezavršene trake mosta, trebale su biti povučene uzduž pruge do zagrebačke avenije, rušenje škole horvati je bilo u planu kao i dio kučica uz prugu, međutim bivši gradonačelnik je te kućice legalizirao pa od toga ništa,... time bi se dobio protok i smanjio pritisak na savsku... al niš o toga, jarunski ili most kod starog prečkog bi trenutno bio najbolje riješenje,.. jer sada sva ekipa koja dolazi sa mora , najćešče ide preko jadranskog mosta u zapadni dio grada a manje preko jankomirskog... pola problema riješeno.. jadranski most se raspada, ...na južnom dijelu su rupe kroz koje se vidi nasip, to više nije niti statički sigurno niti normalno.....

BE
bezvrijedanyugodinar
12:49 04.03.2022.

Treba napraviti novi sa više traka, starog srušiti, isplativije

ZD
zdravljak
15:38 04.03.2022.

Kakve gluposti se ovdje drobe, to je čudo. Građevinska mafija ima svoje propagandiste koji nikad ne spavaju! Kakav se krkljanac smanjio na rotor ,da mi je samo znat? Krkljanac se sa rotora preseli 150 metara dalje.. na Jadranski most! Nema stručnjaka u HAC-u (ili ako ih i ima, itko ih ne sluša), nema stručnjaka u gradu. Evo sad se planiraju radovi na mostu Slobode, prije godinu i pol su radili pješačke staze. Jel se nije moglo odmah rješiti i ovo što je sad u planu? A i ovo što je u planu je više kozmetička zafrkancija nego rješavanje pravog problema. Da je itko od stručnjaka otišao ispod mosta pogledat kako izgleda čelična konstrukcija, posebno na osloncima, koju je korozija cijelu pojela. Trebalo bi u top strpati onoga tko određuje dinamiku i prioritete. Gradonačelnik se promjenio, a sa njim jedino broj računa u banci na koji se isplačuje provizija. Sve ostalo je ostalo istko kao što je bilo dok je Bandić vladao gradom!