Za jesenski salon u Parizu već su najavljene nove generacije Opel Corse i Škode Fabije, a veliki konkurent u B segmentu bit će im druga generacija Hyundaija i20.
Po ukusu Europljana
Dizajnerski mnogo atraktivniji koreanac, izgledom potpuno prilagođen ukusu europskih kupaca, cilja na sam vrh klase. Nova generacija modela i20 dizajnirana je i razvijena u Europi, a tri su ključne karakteristike koje će imati zadatak zadovoljiti potrebe europskih kupaca vodeća prostranost u klasi, unaprijeđena tehnološka dostignuća i udobnost.
Temelji se na novoj platformi, a produženjem međuosovinskog razmaka na 257 cm (+45 mm) donosi više prostora za putnike, pogotovo na stražnjoj klupi.
Koreanci tvrde da je novi i20 prema prostoru za noge na prednjoj i stražnjoj klupi vodeći u klasi s ukupno 189,2 cm korisnog prostora. Povećan je i kapacitet prtljažnika na 326 litara sa sjedalima u uspravnom položaju, što ga također smješta u vrh klase i opasno približava za broj većim kompaktima.
Još veći komfor i osjećaj za prostor za vozača i putnike omogućeni su novim opcijama dodatne opreme kao što je primjerice panoramski krov (po prvi puta u ovom segmentu), integrirana stražnja kamera te prednja LED svjetla.
Krom i crni C-stup
Novi i20 nastao je u Hyundaijevom dizajnerskom centru u Rüsselsheimu u Njemačkoj. Karoserija duga 403,5 cm donosi potpuno nov, sofisticiran ali prepoznatljiv dizajn koji se skladno nadopunjuje s profinjenim interijerom.
Prednji dio automobila ostavlja snažan i upečatljiv estetski dojam. Kromirana šesterokutna maska smanjena je, tanka horizontalna rešetka povezuje prednja glavna svjetla, dok integrirana prednja svjetla za maglu naglašavaju snažan stav automobila. Na novodizajniranom stražnjem dijelu vozila ističe se sjajni crni C-stup koji daje dojam ‘plutajućeg’ krova.
Premijerno će biti prikazan na Salonu automobila u Parizu 2. listopada.
ovo izgleda jako ozbiljno, a izgleda da bi cijena mogla biti isto tako jako ozbiljna...