NA TESTU:

Clio Grandtour: Vrlo atraktivan i praktičan karavan

renault clio grandtour (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
1/6
06.07.2013.
u 14:00

Prtljažnik je najviše profitirao. Prima 443 litre (85 l u podnici), a obaranjem stražnjih sjedala povećava se do 1380 litara.

Karavanska izvedba četvrte generacije Renault Clija duža je 21 cm (ukupno 426 cm) od također vrlo atraktivne peterovratne izvedbe. Produženi Clio na atraktivnosti nije izgubio, dapače, izgleda odlično. A prostorno je najviše profitirao prtljažnik, koji prima vrlo solidne 443 litre. Međuosovinski razmak je ostao isti pa mjesta za koljena ima identično kao u hatchback verziji, dok je za glavu zbog pravilnijih karavanskih linija nešto više prostora.

Iako se činilo kao nemoguća misija, igrom slučaja, na putu od Zagreba do Like u Clio Grandtour smjestili smo petoricu muškaraca prosječne visine više od 180 cm. Bilo je malo tijesno, ali prevezli smo se, i možemo reći da je 0,9-litreni TCe turbobenzinac ispod poklopca motora zadovoljio. Na autocesti i ovako opterećeni bez problema smo održavali brzinu od 140 km/h. Prosječna potrošnja u tom režimu vožnje je 6,7 l/100 km. Ukupan prosjek na testu nam je bio 5,8 litara, čemu pridonosi start/stop sustav u gradu te eco način vožnje koji oduzima dio snage, ali štedi gorivo.

Dobra je vijest da karavan nije izgubio vozačku dinamiku peterovratne izvedbe, pa vozač može uživati za upravljačem. Vozačka pozicija je vrlo dobra. Sjedala čvrsto drže tijelo i namjestiva su po visini, baš kao i upravljač. Mjenjač je 5-stupanjski, precizan i dobro odmjerenih stupnjeva. Šesti stupanj ne nedostaje do 150 km/h, kada i buka u kabini postaje vrlo osjetna. Od karavanske praktičnosti tu je mnoštvo pretinaca od kojih se ističu pretinac za rukavice solidne veličine i pretinac u vratima u koji stane boca od 1,5 litre.

Dynamic paket opreme podrazumijeva mnogo klavirskog laka na armaturnoj ploči, ali i na upravljaču, što zbog sklizanja nije praktično. Opema je vrlo izdašna pa Clio ima ESP, multimedijski sustav s navigacijom, alu naplatke, puno kroma i finih materijala. Osnovna cijena je 107.115 kn, a s doplatama iznosi 120.361 kn.

>> Izvana bomba, ispod poklopca pravi štedljivac

>> Novi turbobenzinac sa 200 konja pogoni najbrži Clio u povijesti

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije